۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۹
کد خبر: ۳۱۲۹۴۴
قائم مقام و سخنگوی هیأت نظارت بر انتخابات استان کرمان خبر داد؛

5 داوطلب مجلس خبرگان رهبری در استان کرمان تأیید صلاحیت شدند

خبرگزاری رسا ـ قائم مقام و سخنگوی هیأت نظارت بر انتخابات استان کرمان، گفت: پنج نفر از 22 دواطلب مجلس خبرگان رهبری در این استان از سوی شورای نگهبان تایید صلاحیت شدند.
انتخابات خبرگان رهبري

محمد علمی قائم مقام و سخنگوی هیأت نظارت بر انتخابات استان کرمان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، اظهار کرد: از 22 داوطلب مجلس خبرگان رهبری در استان کرمان 13 نفر از داوطلبان رد صلاحیت شدند و چهار نفر نیز از شرکت در انتخابات مجلس خبرگان رهبری انصراف دادند.

 

وی بیان کرد: داوطلبان رد صلاحیت شده می توانند از هشتم تا دهم بهمن سال جاری به شورای نگهبان اعتراض کنند.

 

علمی تصریح کرد: داوطلبان رد صلاحیت شده مجلس خبرگان رهبری به منظور درج اعتراض خود باید در وقت اداری به آدرس تهران بزرگراه بسیج، خیابان هجرت، ورزشگاه تختی مراجعه کنند و افراد در صورت نداشتن شرایط سفر به تهران می توانند اعتراض خود را به هیات نظارت در انتخابات کرمان تحویل دهند.

 

قائم مقام و سخنگوی هیات نظارت استان کرمان ابراز کرد: نتایج نهایی بررسی صلاحیت داوطلبان نامزدی مجلس خبرگان رهبری 20 بهمن سال جاری به وزارت کشور اعلام خواهد شد.

 

وی خاطرنشان کرد: بررسی صلاحیت کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری هیچ ارتباطی به دفاتر استانی شورای نگهبان و هیات‌های نظارت استان‌ها ندارد و کار بررسی صلاحیت بر عهده شورای نگهبان است.


علمی یادآور شد: امیدواریم بتوانیم در ادای وظیفه خود در انتخابات به خوبی عمل کنیم و در سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی باید برای حفظ همدلی تلاش کنیم و حضور حداکثری مردم در انتخابات سیلی محکمی را به دشمنان نظام خواهد زد./9709/303/ب3

ارسال نظرات