۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۷
کد خبر: ۳۱۲۹۶۷
امام جمعه تربت جام تأکید کرد؛

ضرورت شرکت حداکثری در انتخابات/ وحدت بین مسلمانان بهترین راهکار در برابر نفوذ دشمن است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه تربت جام اتحاد و انسجام مسلمانان را بهترین راهکار در برابر نفوذ دشمن دانست و گفت: همراهی و همگامی سران و ملت های کشورهای اسلامی و همبستگی مردم نسبت به مسائل اسلامی با اتحاد ممکن است.
وحدت

حجت الاسلام شرف الدین جامی رحمانی معرف به حاجی قاضی، امام جمعه تربت جام در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، با اشاره به موج اسلام خواهی و بیداری اسلامی در جهان، گفت: وظیفه علما ارشاد امت اسلامی و مردم است.

 

وی خاطرنشان کرد: آگاه سازی، فرهنگ سازی و تبیین دستورات قرآن، سنت و پیامبر اکرم(ص) از وظایف علما در برابر این اسلام خواهی جهانی است و همه این ها در پرتو توجه به رهنمودهای رهبری ممکن است.

 

حجت الاسلام جامی رحمانی اتحاد و انسجام مسلمانان را بهترین راهکار در برابر نفوذ دشمن عنوان و اظهار کرد: همراهی و همگامی سران و ملت های کشورهای اسلامی و همبستگی مردم نسبت به مسائل اسلامی با اتحاد ممکن است.

 

امام جمعه تربت جام با تأکید بر دشمن شناسی، بیان کرد: برای پیشگیری از نفوذ ،بهترین امر دشمن شناسی است و باید علما به مردم آگاهی دهند تا مانع نفوذ دشمن در افکار آن ها شوند.

 

ضرورت شرکت حداکثری در انتخابات

مدیر حوزه علمیه احمدیه به لزوم شرکت حداکثری در انتخابات تأکید کرد و گفت: باید مردم شرکت حداکثری در انتخابات داشته باشند و ائمه جمعه، مسؤولان و کسانی که مورد تأیید هستند نسبت به ترغیب مردم برای شرکت در انتخابات اقدام کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: شرکت گسترده در انتخابات مشتی محکم بر دهان یاوه گویان، دشمنان و بدخواهان نظام خواهد بود.

 

حجت الاسلام جامی رحمانی به تلاش دشمن در بدبین کردن مردم نسبت به نظام اسلامی اشاره و ابراز کرد: دشمن با اغوای مردم تلاش می کند که بگوید مردم تمایلی به انقلاب اسلامی ندارند و پیرو دستورات رهبر نیستند اما با شرکت گسترده در انتخابات ترفند آن ها از بین خواهد رفت و آن ها نخواهند توانست به اسلام و مسلمانان ضربه بزنند./1310/302/ب1

ارسال نظرات