۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۶
کد خبر: ۳۱۲۹۸۷
استاد حوزه علمیه مازندران:

تضعیف شورای نگهبان تضعیف و توهین به کشور است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه با بیان این مطلب که تضعیف شورای نگهبان تضعیف کشور است، گفت: تضعیف و توهین به شورای نگهبان امری خطرناک برای کشور و اسلام است، زیرا مهمترین گلوگاه حفظ اسلامیت و جمهوریت نظام اسلامی مورد هجمه قرار می گیرد.
محمدعلي حاجي زاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام محمدعلی حاجی زاده، استاد حوزه علمیه مازندران امشب در جمع فعالان سیاسی و مذهبی بخش بندپی غربی هوشیاری همگانی را در نفوذ دشمنان در کشور مورد تأکید قرار داد و گفت: واژه نفوذ یک واژه جدید در این دوران نیست بلکه تاریخ شاهد حضور نیروهای نفوذی دشمنان برای مقابله با اسلام و جامعه اسلامی بوده است.

 

وی با اشاره به توطئه های زیادی عناصر نفوذی دشمن بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: یکی از روش های پیچیده دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب وارد کردن عناصر خود درعرصه مدیریتی نظام اسلامی است.

 

امام جمعه بندپی غربی با تأکید بر اینکه گلوگاه‌های نظام باید با رصد دقیق افراد مانع نفوذ عناصر مشکوک شوند، اظهار داشت: با گذشت زمان رویکرد نفوذ دشمنان ابعاد گسترده‌تر و پیجیده‌تری به خود گرفت و تا آنجا که به جز نفوذ در دستگاه‌های اجرایی نفوذ در دستگاه‌های نظارتی به عنوان چشم بیدار نظام هم مورد توجه جدی آنان است.

 

وی ادامه داد: یکی از مراکزی که دشمن همیشه نفوذ در آن را دنبال می کند، مجلس شورای اسلامی است تا با تضعیف آن، مانند موریانه ای پایه‌های نظام را از بین ببرد.

 

حجت الاسلام حاجی زاده به بیان تحلیلی از هجمه های اخیر دستگاه‌های رسانه ای غرب و برخی از عناصر آنان در کشور علیه شورای نگهبان پرداخت و تصریح کرد: یکی از اهداف مهم هجمه های سنگین اخیر به شورای نگهبان و متهم کردن این نهاد مقدس به عملکرد سلیقه، وارد کردن افراد ناصالح و ناشایست به بدنه مهم تصمیم‌گیری نظام اسلامی است.

 

وی افزود: اگر خاطرات ایام قبل از انتخابات 88 مورد بازخوانی قرار گیرد به تشابه فضاسازی های کنونی با آن دوران پی می بریم.

 

استاد حوزه علمیه با بیان این مطلب که تضعیف شورای نگهبان تضعیف کشور است، گفت: تضعیف و توهین به شورای نگهبان امری خطرناک برای کشور و اسلام است، زیرا مهم‌ترین گلوگاه حفظ اسلامیت و جمهوریت نظام اسلامی مورد هجمه قرار می گیرد.

 

وی با اشاره به جایگاه شورای نگهبان در قانون اساسی، ادامه داد: بر اساس قانون اساسی شورای نگهبان هم در عرصه نظارت بر انتخابات و هم در عرصه نظارت و تطبیق قوانین وظیفه مهمی دارد و تضعیف جایگاه قانونی نهادهای مهم کشور از جمله شورای نگهبان، کشور را دچار هرج و مرج می‌کند.

 

حجت الاسلام حاجی زاده خواستار بصیرت آحاد جامعه و تمکین همه افراد به قانون شد و اظهار داشت: بصیرت عموم مردم و هوشیاری نیروهای انقلاب راه نفوذ دشمنان را می بندد و هرکس و  در هر جایگاهی باید به قانون تمکین کند./1313/202/ب2

ارسال نظرات