۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۸
کد خبر: ۳۱۳۰۱۶

چند خبر کوتاه از رادیو معارف

خبرگزاری رسا ـ تبیین خط­مشی دانشجوی انقلابی در برنامه «دانشجو» و بررسی علل و آسیبهای بی تفاوتی اجتماعی در برنامه «صبح روشن» از عناوین اخبار کوتاه رادیو معارف است.
برنامه دانشجو

به گزارش خبرگزاری رسا، تبیین خط­م شی دانشجوی انقلابی در برنامه « دانشجو» و بررسی علل و آسیب های بی تفاوتی اجتماعی در  برنامه «صبح روشن» از عناوین اخبار کوتاه رادیو معارف است.

 

تبیین ویژگی ها و خط مشی دانشجوی انقلابی در رادیو معارف

برنامه «دانشجو» در آستانه سی و هفتمین بهار آزادی و ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی ، ویژگی ها و شاخصه های جوان انقلابی را بررسی می کند.

 

  حجت الاسلام   دکتر علی زینتی روانشناس و عضو هیئت علمی جامعه المصطفی العالمیه در گفتگویی صمیمانه با جمعی از دانشجویان حاضر در استودیوی برنامه «دانشجو» به طرح خصوصیات و ترسیم خط مشی یک جوان انقلابی می پردازد و بر اساس گفتمان انقلاب اسلامی ،راهکارهای حفظ و ارتقاء روحیه انقلابی در جوانان و دانشجویان را ارائه می کند.

 

برنامه «دانشجو» کاری از گروه فرهنگ و جامعه به تهیه کنندگی ابوالفضل سلیمانی و گویندگی مجید گلشیری پنجشنبه ها ساعت 20 از رادیو معارف پخش می شود.

 

بررسی علل و آسیب های بی تفاوتی اجتماعی در صبح روشن

برنامه «صبح روشن» رادیو معارف از علل و پیامدهای بی تفاوتی اجتماعی و راهکارهای مقابله با آن می گوید.

 

بی تفاوتی به عنوان یکی از آسیب های مهم در روابط انسانی با اصل تعاون و تکافل و روح انسجام و وحدت اسلامی مغایر است از اینرو حجت الاسلام و المسلمین محمد سعیدی کارشناس در حوزه سلامت معنوی در برنامه «صبح روشن» به بررسی علل و پیامدهای بی تفاوتی اجتماعی می پردازد و راهکارهای مقابله با این معضل اجتماعی را از منظر قرآن کریم و روایات معصومین علیهم السلام به معارف جویان ارائه می کند.

 

  برنامه زنده « صبح روشن» کاری از گروه فرهنگ و جامعه به تهیه کنندگی محمد حسن جلالی و اجرای رضا هدایت فر شنبه تا دوشنبه ساعت 9 صبح از رادیو معارف پخش می شود./998/د101/ی

 

منبع: رادیو معارف

 

ارسال نظرات