۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶
کد خبر: ۳۱۳۰۴۳
حجت الاسلام والمسلمین محمدی در ارومیه:

روند ثبت موقوفات در کشور روبه رشد است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه و رییس سازمان اوقاف و امور خیریه با سفر به ارومیه در جمع خبرنگاران، گفت: روند ثبت موقوفات در کشور روبه رشد است.
حجت الاسلام علي محمدي رييس سازمان اوقاف و امور خيريه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین علی محمدی، نماینده ولی فقیه و رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در بدو ورود به ارومیه در جمع خبرنگاران با اشاره به اهداف سفر، اظهار کرد: رفع موانع و مشکلات موجود در این اداره کل از اهداف سفر به آذربایجان غربی است.

 

وی با اشاره به روند رو به رشد ثبت موقوفات در کشور، گفت: مردم خیراندیش کشور به انجام سنت حسنه وقف توجه دارند و آمار و ارقام ثبت موقوفات نیز نشان دهنده این امر است.

 

حجت الاسلام والمسلمین محمدی ابراز امیدواری کرد: با تبیین و ترویج سنت وقف، شاهد استقبال مردم و اجرای بیش از پیش سنت حسنه وقف در جامعه باشیم.

 

گفتنی است، حجت الاسلام والمسلمین محمدی، نماینده ولی فقیه و رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، معاونان و مدیران کل ستادی به منظور بازرسی ویژه از روند اجرای برنامه ها در 10 ماه گذشته و  میزان تحقق اولویت های ابلاغی سازمان در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان غربی به ارومیه سفر کرده است.

 

حضور در جلسه ای با مدیرکل، معاونان، رؤسای ستادی و ادارات شهرستان های اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی، عیادت از حجت الاسلام والمسلمین حسنی، امام جمعه سابق ارومیه و دیدار با استاندار و نماینده ولی فقیه و امام جمعه ارومیه از برنامه های سفر یک روزه حجت الاسلام والمسلمین محمدی به ارومیه است./936/202/ب1

ارسال نظرات