۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۵
کد خبر: ۳۱۳۱۵۰
با حضور اساتید قرآنی از 6 کشور در تهران؛

نخستین نشست تخصصی بررسی آیین‌نامه مسابقات بین‌المللی قرآن برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ رییس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: نخستین نشست تخصصی بررسی آیین‌نامه مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران با حضور اساتید داخلی و خارجی در روزهای 11 و 12 بهمن ماه در تهران برگزار می شود.
حجت الاسلام مصطفي حسيني

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید مصطفی حسینی، رییس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه از برگزاری نخستین نشست تخصصی بررسی آیین‌نامه مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران، با حضور اساتید برجسته قرآنی جهان اسلام به میزبانی جمهوری اسلامی ایران خبر داد و افزود: این نشست در روزهای 11 و 12 بهمن ماه با حضور اساتید داخلی و خارجی برگزار می شود .

 

وی خاطرنشان کرد: برنامه های جانبی این نشست نیز در روزهای 13 تا 15 بهمن ماه در شهرهای اصفهان، قم و مشهد مقدس برگزار می‌شود.

 

حجت الاسلام حسینی با اشاره به داوران خارجی که در این نشست تخصصی حضور پیدا می کنند ، تصریح کرد : در این نشست ؛ دکتر نورالدین محمدی از الجزایر، دکتر سمیح احمد خالد العثامنه از اردن، دکتر شیخ رافع محمد جواد العامری از عراق ، سید عقیل حسین المنور از اندونزی و تعدادی از داوران بین المللی جمهوری اسلامی ایران حضور خواهند داشت./1325/102/ب2

 

منبع: روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه

ارسال نظرات