۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۰
کد خبر: ۳۱۳۱۶۴
نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی:

مردم با شرکت در انتخابات با امام و خون شهدا پیمان می‌بندند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب گفت: افراد و اشخاصی که با نظام مشکل دارند پای اصل نظام ننویسند و در انتخابات شرکت کنند و در آینده مملکت خویش سهیم باشند و با امام و خون شهدا پیمان می‌بندند.
انتخابات

حجت الاسلام محمود گروسی، نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی در گفت ‌و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با اشاره به شرکت مردم در انتخابات، گفت: شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی، قانونی و مؤثر در بقای نظام و انقلاب است.

 

وی در ادامه افزود: حضور مردم در انتخابات نشانگر ارزش نهادن مردم به نظام جمهوری اسلامی ایران است، مردم اساس و پایه نظام هستند و انقلاب به خاطر حضور مردم پا برجاست.

 

این کارشناس حوزوی ابراز کرد: مشارکت مردم در انتخابات نشانگر مشارکت مردم در چرخش نظام می‌باشد و مردم پای انقلاب هستند و حضور مردم در انتخابات نشانه تبعیت مردم از رهبری است.

 

حجت الاسلام گروسی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: افراد و اشخاصی که با نظام مشکل دارند پای اصل نظام ننویسند و در انتخابات شرکت کنند و در آینده مملکت خویش سهیم باشند.

 

استاد حوزه علمیه در ادامه اضافه کرد: حضور مردم در صحنه انتخابات نشان دهنده اقتدار نظام و پیمان بستن با امام خمینی(ره)، نظام جمهوری اسلامی ایران و خون شهدا است.

 

نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی اظهار کرد: حضور مردم در صحنه انتخابات موجب دلگرمی مسؤولان و دولتمردان ما می‌شود و آنها با اقتدار بیشتری در صحنه‌های بین المللی حضور پیدا کرده و دشمن هم عقب نشینی می‌کند.

 

وی در پایان گفت: حضور افراد در انتخابات سبب تضعیف روحیه دشمنان اسلام و انقلاب می‌‌شود، شرکت مردم در انتخابات موجب امنیت نظام جمهوری اسلامی ایران می‌شود، امنیت متعلق به همه افراد جامعه است و همه با حضور در انتخابات از این امنیت بهره‌مند می‌شوند./838/302/ب2

ارسال نظرات