۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۸
کد خبر: ۳۱۳۲۰۶
استاد حوزه علمیه:

انقلاب ملت ایران بر مبنای اسلام ناب شکل گرفته است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام سیفی گفت: افتخار جمهوری اسلامی ایران این است که پایه ریزی آن بر اساس اسلام ناب است، از زمان آدم تا امروز اگر همه ادیان در یک کفه باشند هیچ دینی بدون اسلام نزد پروردگار پذیرفته نیست.
آيت الله علي اكبر سيفي مازندراني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فریدونکنار، حجت الاسلام علی اکبر سیفی، استاد حوزه علمیه امشب در  بیست و ششمین یادواره سرداران و 43 شهید روستای ازباران این شهرستان با اشاره به مقام والای شهدا گفت: شهید در راه آرمان انقلاب اسلامی و انقلاب ولایی نشان دهنده امتیاز ولایی جمهوری اسلامی ایران بر سایر نظام های دنیا است.

 

وی ادامه داد: آنهایی که ایمان به ولایت فقیه و اسلام ندارند می جنگند و با مردان حق قتال می کنند اما مردمان با ایمان، هم می جنگند، فرق آن اینجا است که انها در راه طاغوت و اینان در راه رسیدن به کمال و راه راست.

 

حجت الاسلام سیفی با اشاره به آیات قرآن کریم گفت: مرجع محکم آل سعود جز اربابان آمریکایی و اروپایی نیست، اگر اتفاق مهمی رخ دهد که نیاز به تصمیم مهم داشته باشه چه کسی به ال سعود حکم می کند، آنان همان طاغوت هستند که در قرآن کریم به آن اشاره شده است.

 

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به این که خادمین حرمین شریفین بودن هیچ افتخاری ندارد، گفت: منطق قرآن کریم این است و تنها امتیازی که دارد داشتن ایمان است که آنها ندارند و انها خادم حرمین نیستند بلکه خائن به حرمین هستند.

 

وی با اشاره به آیه ولایت امیرالمومنین(ع) گفت: اسلام کامل و اسلام ناب اسلام علوی است نه اسلام آمریکایی و نه اسلام داعش سفیانی، اسلام ناب اسلام تشیع علوی است و در زمان ائمه معصومین اسلام ناب به دست ائمه معصومین بود.

 

حجت الاسلام سیفی ادامه داد: افتخار جمهوری اسلامی ایران این است که پایه ریزی آن بر اساس اسلام ناب است، از زمان آدم تا امروز اگر همه ادیان در یک کفه باشند هیچ دینی بدون اسلام نزد پروردگار پذیرفته نیست.

 

استاد حوزه علمیه با اشاره به ولایت فقیه گفت: افنخار ما این است که در کشوری با ولایت فقیه زندگی می کنیم، ولایتی که سیره معصومین و نائب ایشان هستند، همانطور که امام صادق فرمود فقیه عالم دارای شرایط را من تا قیام قیامت در نزد مردم حاکم قرار داده ام.

 

وی با بیان فرق طاغوت و اسلام گفت: فرق اسلام با طاغوت در وجود و یا عدم وجود ولایت فقیه است ولایت فقیهی که با عدم حضور ان در جامعه اسلامی، آن جامعه در حکم حکومت طاغوت است.

 

حجت الاسلام سیفی در پایان با اشاره به رشادت های شهدا در دفاع مقدس، بیان داشت: شهدای ما به لحاظ رشادت ها و دلاوری های که در دفاع مقدس و حتی قبل از آن در زمان مبارزه با طاغوت داشتند شباهتی کم نظیر به شهدای بدر و حنین و کربلا دارند./950/202/ب3

ارسال نظرات