۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰
کد خبر: ۳۱۳۲۷۳
رییس بنیاد غدیر شناسی:

مردم باید به سلاح های معرفتی و علمی برای پاسخگویی به شبهات مسلح شوند

خبرگزاری رسا ـ رییس بنیاد غدیر شناسی گفت: امروزه دشمنان ما تمام تلاش خود را بسیج کرده است تا اصلی ترین داشته و مهم ترین سرمایه ما را با جنگ نرم و القای شبهات از مردم و به ویژه جوانان و نوجوانان ما بگیرد از این رو مردم ما باید به سلاح های معرفتی و علمی برای پاسخگویی به شبهات مسلح شوند.
سعيد شاه آبادي

به گزارش خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت الاسلام سعید حسین شاه آبادی رئیس بنیاد غدیرشناسی در نشست با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، گفت: امروزه دشمنان ما تمام تلاش خود را بسیج کرده است تا اصلی ترین داشته و مهم ترین سرمایه ما را با جنگ نرم و القای شبهات از مردم و به ویژه جوانان و نوجوانان ما بگیرد و تا حدودی می توان گفت موفق بوده اند؛ از این رو مردم ما باید به سلاح های معرفتی و علمی برای پاسخگویی به شبهات مسلح شوند.

 

حجت الاسلام  شاه آبادی افزود: در بنیاد غدیر شناسی ما به دنبال افرادی هستیم که بتوانند به دفاع از اهل بیت بپردازند، از این رو سعی نمودیم تا با برگزاری جلسات و دوره های علمی و آموزشی در میان جوانان به ویژه دانشجویان با شعار اثبات آموزه های دینی به ترویج مذهب شیعه و ولایت بپردازیم و تا حدودی نیز موفق بوده ایم.


رییس بنیاد غدیر شناسی در ادامه افزود: با توجه به اینکه بنیاد غدیر شناسی یک مجموعه غیر دولتی است، به منظور ترویج آموزه های دینی خود و اجرایی کردن برنامه ها به شکل زیربنایی نیاز به حمایت و همیاری دیگر نهادهای دولتی و مؤسسات خصوصی و خیرین دارد.


حجت الاسلام  شاه آبادی گفت: با توجه به تبلیغاتی که هم اکنون دشمن در جهت تضعیف شیعه و شست‌وشوی مغزی جوانان انجام می دهد، اگر قرار باشد کارهای معرفتی و زیربنایی شکل اساسی صورت بگیرد، چه متولیان فرهنگی و چه کسانی که توان مالی دارند، می بایست دست به دست هم داده و در این راه از هیچ گونه فعالیتی دریغ نکنند./846/102/ب1

ارسال نظرات