۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲
کد خبر: ۳۱۳۲۸۴
امام جمعه ارومیه:

تمکین به نظرات سازمان های نظارتی جلوی بسیاری از مشکلات را می‌گیرد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: سازمان های نظارتی در زمینه های مختلفی فعالیت می کنند و تمکین به نظر وظیفه آنان می تواند جلوی بسیاری از مشکلات را بگیرد.
ديدار امام جمعه اروميه با هيات مديره نظام مهندسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، امروز در دیدار هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی استان با اشاره به فعالیت های مختلف دستگاه نظارت، گفت: نظام مهندسی یک سازمان نظارتی است که می تواند با رعایت شاخص ها و معیارها از بروز بسیاری از مشکلات جلوگیری کند.

 

امام جمعه ارومیه اظهار داشت: فعالیت هایی که درحیطه اختیارات سازمان نظام مهندسی است باید براساس ضوابط و استانداردها در دست اجرا قرار بگیرد.

 

وی تصریح کرد: مباحث این قبیل سازمان ها باید در چارچوب قانون و براساس شاخص ها برنامه ریزی شوند تا برخی افراد و ارگان های دولتی که مبسوط الید هستند نتوانند از امکانات و نفوذشان استفاده کنند.

 

امام جمعه ارومیه ضمن اشاره به تخصصی بودن مباحث گفت: ما زمانی می توانیم به عنوان مسؤول جهت فرهنگ سازی و حل مشکلات وارد شویم که در این زمینه اطلاعاتی داشته باشیم.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی اذعان داشت: بهتر است خود شما مدیران به عنوان متخصص زمینه، مباحث مربوطه را مطرح کنید.

 

وی افزود: اطلاع رسانی مباحث مربوط به طراحی و استحکام سازی ساختمان ها، تراکم کوچه ها و مسائلی از این قبیل اگر از طریق خود مدیران انجام شود بالطبع تاثیرپذیری بیشتری روی مردم خواهد داشت.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی از مدیران خواست به عنوان یک مهندس دقت کنیم که در طراحی نقشه خانه های فرهنگ کشورهای بیگانه را وارد نسازیم.

 

وی خاطرنشان کرد: هرکس در هر زمینه ای مسؤولیت خود را به درستی انجام ندهد حق مردم را ضایع کرده است./936/202/ب1

ارسال نظرات