۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹
کد خبر: ۳۱۳۲۹۵
مسؤول دبیرخانه کانون‌های مساجد لرستان:

دهه فجر فرصتی برای احیای تفکر اسلام است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان دهه فجر را فرصتی برای تجدید بیعت با آرمان های امام راحل و انقلاب دانست و گفت: این ایام فرصت مناسبی برای احیای تفکر اسلام است.
حجت الاسلام موسوي، مسؤول کانون هاي مساجد لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید علی موسوی، مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان، ظهر امروز در نشست کمیته مساجد استان که در دفتر وی برگزار شد، گفت: مساجد محور اجرای برنامه های دهه فجر هستند.

 

وی با بیان ضرورت مسجد محور بودن برنامه های گرامیداشت دهه فجر، عنوان داشت: مساجد پایگاه انقلاب اسلامی هستند و برنامه های این ایام در مساجد باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

 

حجت الاسلام موسوی با بیان این که دهه فجر بهترین زمان برای احیای تفکر اسلام است، افزود: بخش اعظمی از برنامه های بزرگداشت دهه فجر باید در مساجد برگزار شود.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی صحیح و به موقع و جذب حداکثری مردم در مساجد به ویژه جوانان باید فرصت تبیین دستاوردهای انقلاب را غنیمت شمرد.

 

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان  با بیان این که آغاز برنامه های انقلاب در مساجد صورت گرفت، افزود: منشأ همه تحولات از صدر اسلام از مسجد آغاز شد.

 

وی با تأکید بر مردمی برگزار کردن برنامه های دهه فجر در مساجد، اظهار داشت: انتظار می رود ائمه جماعت مساجد با جذب مردم به ویژه جوانان بانگ الله اکبر را سر دهند.

 

حجت الاسلام موسوی با اشاره به تشکیل کمیته مساجد استان در راستای برگزاری برنامه های دهه فجر ادامه داد: این کمیته زمینه حضور مدیران دستگاه های اجرایی، فرمانداران و بخشداران در مساجد را فراهم می کند.

 

وی در ادامه تصریح کرد: با تشکیل کمیته مساجد استان تلاش می شود با برنامه ریزی منسجم و حضور مسؤولان ویژه برنامه های دهه فجر باشکوه و پرشورتر برگزار شود.

 

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان، یادآور شد: تشکیل کمیته مساجد استان در راستای بیان دستاوردهای انقلاب از سوی مسؤولان از دیگر اهداف برگزاری این کمیته است.

 

وی با اشاره به ضرورت بیان و تبیین دستاوردهای انقلاب برای مردم به ویژه نسل جوان جامعه عنوان داشت: بیان دستاوردهای انقلاب از زبان مسؤولان در راستای برطرف کردن نارسایی ها در این زمنیه بسیار مؤثر است./9459/202/ب1

ارسال نظرات