۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۱
کد خبر: ۳۱۳۳۴۴
استاد حوزه علمیه بابل:

شورای نگهبان فیلتری برای جلوگیری از ورود ناخالصی‌ها به ارکان نظام است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه بابل با بیان اهمیت نقش و جایگاه شورای نگهبان، گفت: شورای نگهبان غربال و صافی نظام اسلامی برای جلوگیری از ورود ناخالصی ها به ارکان نظام از جمله دو مرکز مهم مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی است.
محمد پور رمضان کراني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام محمد پوررمضان، استاد حوزه علمیه بابل امروز در جمع فرهیختگان بخش بندپی شرقی بر لزوم هوشیاری و بصیرت در شرایط کنونی تأکید کرد و گفت: متأسفانه برخی‌ها مغرضانه و بعضی دیگر جاهلانه شورای نگهبان را بعد از اعلام اسامی احراز صلاحیت انتخابات مورد هجمه و حمله قرار می دهند.


وی با بیان برخی از هجمه‌های سنگین صورت گرفته علیه شورای نگهبان، افزود: شورای نگهبان چشم بیدار نظام اسلامی و سنگر حفظ این نظام است که همواره مورد تایید و تاکید امام راحل و مقام معظم رهبری است.


امام جمعه گلوگاه بابل با تأکید بر این نکته که تضعیف جایگاه شورای نگهبان کلیت نظام اسلامی را دچار خدشه می کند، خاطر نشان کرد: متأسفانه برخی به دلیل حذف شدن کاندیدای مورد نظر خود به نهاد مقدس هجوم آورده اند و به جای پیگیری مسائل خود از ساز و کار قانونی پیش بینی شده، فضاسازی و جوسازی علیه این نهاد پربرکت را در پیش گرفته اند.


وی ادامه داد: شورای نگهبان غربال و صافی نظام اسلامی برای عدم ورود ناخالصی ها به ارکان نظام از جمله دو مرکز مهم تصمیم گیری مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی است.


حجت الاسلام پور رمضان یکی از علل هجمه دشمنان قسم خورده نظام علیه تصمیم شورای نگهبان را در جهت کاهش مشارکت حدااکثری مردم در انتخابات دانست و تصریح کرد: دشمنان خارجی با انواع شگردها سعی دارند تا با عدم مشارکت بالای مردم، هجمه های سنگینی را برای تضعیف جایگاه بین المللی جمهوری اسلامی انجام دهند اما با الطاف الهی و حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای مانند سنوات گذشته تیرهای آنان به سنگ خواهد خورد.


وی انتخابات را مسابقه ای ملی برای خدمت به کلیت نظام دانست و افزود: اگر ملت ایران خوب و قوی از صحنه امتحان دو انتخابات پیش رو بیرون بیاید موجب افتخار و عزت ایران اسلامی را فراهم می شود.


استاد حوزه علمیه شورای نگهبان را پاسبان حفظ ارزشها و مقدسات دانست و تأکید کرد: رعایت آداب انتخابات سالم برای جامعه ما نیازی ضروری است و هوشیاری و بصیرت همه به ویژه نخبگان و مسؤولان در این برهه حساس را می طلبد.


وی ادامه داد: عدم تمکین به ساز و کارهای قانونی و تشویش اذهان عمومی موجب بی اعتمادی عمومی می شود و نخبگان سیاسی باید تلاش خود را به منظور مشارکت حداکثری مردم فراهم کنند./1313/202/ب2

ارسال نظرات