۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۳۱۳۳۷۳
نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله:

عزت و اقتدار نظام اسلامی با تقویت جایگاه ولایت فقیه حفظ می شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله گفت: امروز در دنیا سه چیز مایه اقتدار بوده که نخستین آن ایمان به خداوند است مانند امام خمینی(ره) که هیچ وحشتی از دشمن نداشت و امروز باید این اقتدار را در مقابل دشمنان نظام حفظ کنیم.
عبدالعلي گواهي نمايندگي ولي‌فقيه در سپاه محمد رسول الله

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام عبدالعلی گواهی، مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله تهران امروز در ششمین یادوراه  153 شهید اصناف ساری، اقتدار و امنیت امروز جامعه را مدیون رشادت های شهدای جنگ تحمیلی هستیم که از جان خود برای سربلندی کشور گذشتند.

 

وی با بیان این که پیوند و وابستگی به امام و شهدا ضامن حفظ و تداوم ارزش های انقلاب خواهد بود، ادامه داد: پیام حضور پرشور مردم در یادواره این است که راه امام، شهدا و رهبری را حفظ خواهیم کرد.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه محمود رسول الله تهران اظهار داشت: امروز برخی ها به دنبال صدمه زدن به جایگاه ولایت فقیه هستند که به لطف خداوند و حمایت ها و هوشیاری مردم جایگاه ولایت فقیه و رهبری در کشور هر روز بیشتر از گذشته عزت‌مندتر و سربلندتر خواهد شد.

 

وی با بیان این که پیروزی انقلاب اسلامی به برکت ولایت و امامت بوده است، بیان داشت: پس از انقلاب همواره دشمنان به دنبال ایجاد مانع در برابر نظام اسلامی بودند که نمونه آن وقایعی چون ششم بهمن آمل است که در آن گرفتار عذاب الهی شدند.

 

حجت الاسلام گواهی با اشاره به این که دشمنان، ولایت فقیه را مهم ترین عامل شکست نقشه های شوم خود می داند، تصریح کرد: نظام سلطه در برابر اقتدار و عظمت ملت ایران به زانو در آمده است.

 

وی در ادامه سخنان خود بر ضرورت وحدت حول محور ولایت در جامعه اسلامی تأکید کرد و با بیان این که مسؤولان باید در همه امور تابع محض ولایت فقیه باشند، ادامه داد: پیروی از رهنمودهای رهبر انقلاب یک تکلیف شرعی است. 

 

حجت الاسلام گواهی با بیان این که دشمنان در سه دهه اخیر از هر فرصتی برای از بین بردن جایگاه ولایت فقیه در ایران اسلامی استفاده کردند، گفت: خوشبختانه و به لطف خداوند متعال، هوشیاری و بصیرت ملت ایران همه توطئه های خصمانه و شوم آنها در این خصوص خنثی کرد. 

 

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به این که ولایت فقیه بیش از سه دهه افتخار، عزت و سربلندی را برای ملت ایران به ارمغان آورده است، تصریح کرد: امروز نیز برای ادامه این روند باید مطیع محض رهبرمعظم انقلاب اسلامی باشیم.

 

وی با تأکید بر این که انقلاب اسلامی با مجاهدت های بسیاری به دست ما رسیده است، افزود: باید قدردان این تلاش های ارزشمند بوده و در مسیر تحکیم و ترویج آرمان های گرانقدر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کوشا باشیم.

 

حجت الاسلام گواهی تصریح کرد: به برکت تلاش ها و ایثارگری های امام راحل و شهدای عزیز و رهنمودهای مقام معظم رهبری به عظمت دست پیدا کردیم که باید ادامه دهنده راستین تعالیم ارزشمند نظام اسلامی باشیم.

 

وی با بیان این که انقلاب اسلامی به مردم کشور ما عزت و سربلندی داده است، گفت: در دورات ستمشاهی کسی جرات نمی کرد رودررو با مدیران گفت و گو کند ولی امروز مدیران در خدمت مردم هستند.

 

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله تهران در ادامه سخنان خود با اشاره به این که اصناف در هشت سال دفاع  مقدس یا شهید پروری کردند و یا خود در خط مقدم به دفاع  از ارزش‌های نظام  انقلاب پرداختند، گفت: خدمات این  قشر تنها در دفاع  مقدس نبوده بلکه در دوران بعد از انقلاب اصناف در همه صحنه‌ها به ویژه در نهم دی پا به پای نظام ایستادند و در تهران با باز کردن مغازه‌های خود آرامش را در شهر به وجود آورند.

 

وی تصریح کرد: امروزه در نقاط مختلف تکفیری‌ها و داعشی‌ها ما را از بریدن سر می‌ترسانند اما آنها نمی دانند در هشت سال دفاع مقدس رزمندگان از سوی منافقان و دشمنان با بریدن سربه شهادت رسیدند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله (ص) تهران با اشاره به این که امروز دنیا به جایگاه ولایت فقیه اذعان دارد، افزود: بسیاری از علمای عراق نظیر حضرت آیت الله  سیستانی گفتند اگر رهبری مانند امام راحل و مقام معظم رهبری در عراق داشتیم اکنون وضع ما این نبوده است.

 

حجت الاسلام گواهی بیان داشت: امروز در  دنیا سه چیز مایه اقتدار بوده که نخستین آن ایمان به خداوند است مانند امام خمینی(ره) که هیچ وحشتی از دشمن  نداشت و امروز باید  این اقتدار را در مقابل دشمنان نظام حفظ کنیم./950/202/ب1

ارسال نظرات