۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۳
کد خبر: ۳۱۳۴۳۸
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:

برای مقابله با دشمن نیازمند مجلسی در تراز انقلاب هستیم

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: یکی از اهدافی که دشمن بعد از فرا هسته ای آن را دنبال می کند این است که دست ما و نفوذ ما را از کل جهان قطع کند و انقلاب را از داخل فرو ریزی کند، بنابراین برای مقابله با این هدف دشمن نیازمند مجلس در تراز انقلاب هستیم که بتواند انقلاب را حفظ کند.
حجت الاسلام علي سعيدي شاهرودي حجت الاسلام علي سعيدي شاهرودي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درکاشان، حجت الاسلام علی سعیدی شاهرودی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پنجشنبه شب در گردهمای ائمه جمعه و جماعات، طلاب و روحانیون و بسیجیان شهرستان کاشان با اشاره به دو انتخابات مهم پیش رو گفت: بحث هسته ای را باید از جریان تفکر وابسته به غرب جدا کرد.

 

وی افزود: بحث هسته ای را با تدبیر رهبری جدا شده از بقیه مسائل در همان حدی که ما از قبل قبول داشتیم و با شرایطی که رهبری تعیین کردند باید دنبال شود اما دشمن به دنبال فرا هسته ای و دو هدف دیگر است.

 

حجت الاسلام سعیدی شاهرودی گفت: یکی از اهدافی که دشمن بعد از فرا هسته ای آن را دنبال می کند این است که دست ما و نفوذ ما را از کل جهان قطع کند و انقلاب را از داخل فرو ریزی کند که برای مقابله با این هدف دشمن نیازمند مجلس در تراز انقلاب هستیم که بتواند انقلاب را حفظ کند.

 

وی با تأکید بر این که ما نماینده انقلابی می خواهیم نه نماینده معتدل، گفت: اعتدال نسبت به تغذیه، خواب، دنیا و آخرت و ثروت اندوزی خوب و مورد قبول است، اما بین حق و باطل و یا بین خودی و غیر خودی و یا بین حلال و حرام چگونه می توان اعتدال برقرار کرد.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در ادامه با اشاره به این که من نمی دانم آقایان چگونه اعتدال را معنا می کنند تصریح کرد: اعتدال در مورد رهبری نه جلوتر و نه عقب تر از رهبری، اما این که ما جریان مقابل رهبری را به کار بگیریم و آنها را ترو خشک کنیم این اعتدال، با روح ادعیه و آیات و روایات ما همخوانی ندارد، بنابراین یک نماینده ای را می خواهد که بداند اعتدال یعنی چه تا بتواند در مجلس خط رهبری را دنبال کند.

 

به گفته وی، سرصندوق های رای که می رویم باید این شعار ما که ما همه سربازتوییم و این همه لشکر آمده سر صندوق رای تجلی داشته باشد.

 

حجت الاسلام سعیدی شاهرودی در ادامه با اشاره به این که  اگر دومای روسیه، یک دومای انقلابی بود در مقابل خروشچف و برژنف وگورباچف می ایستاد و نمی گذاشت انقلاب به اینجا برسد گفت: آمریکا با شیوه های نرم افزاری شوروی را از آمریکای لاتین و آفریقا و شرق اروپا و خاورمیانه جمع کرد و کشورهای متحده را از هم جدا کرد و تنها روسیه که شد، اوکراین را به هم ریخت و داخل روسیه هم چن چن و انگوش را به هم ریخت تا آنها را از هم از یکدیگر پاشیده شوند، بنابراین همین خواب را برای ایران دیده است.

 

به گفته وی، افرادی که چشم شان به غرب است و به دنبال تمدن غرب و غربی کردن انقلاب هستند یا ناآگاه هستند، یا جاهل هستند و یا خائن هستند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران یادآور شد: امروز آقای پوتین به جایی رسیده است که آمریکایی ها از یک وجب روسیه نخواهندگذشت و تا روسیه را نابود نکنند دست بردار نیستند ومهمم ترین دلیلی که روسیه دربرابر آنها ایستاده است همین موضوع است.

 

حجت الاسلام سعیدی شاهرودی با اشاره به این که همین خواب را برای ایران دیده اند و ما نباید اجازه بدهیم سرنوشت انقلاب به سرنوشت دیگر انقلاب ها دچار شود گقت: لازمه این کار این است که ترکیب خبرگان از برخی از عمامه به سرهایی که شورای رهبری را مطرح می کنند و می گویند ولایت فقیه زمینی است نباشد.

 

وی افزود: این کسی که می گوید که من یار امام هستم، امام با صراحت در حکم آقای بازرگان می نویسد بنا به وظایف شرعی که دارم شما را منصوب می کنم، نمی گوید بنا به ولایتی که از مردم به من رسیده است شما را منصوب می کنم، اما این آقا می گوید، ولایت فقیه زمینی است چرا شما او آسمانی اش می کنید و یا دنبال شورای رهبری است، بنابراین در انتخابات خبرگان و انتحابات مجلس شورای اسلامی  باید خیلی دقت کرد.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تأکید کرد: اگر بنا است دولت در برابر زیاده خواهی های آمریکا بایستد، نیازمند یک مجلس قوی و انقلابی هستیم./1307/202/ب3   

 

ارسال نظرات