۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۳
کد خبر: ۳۱۳۴۸۴
امام جمعه بابل:

انقلاب اسلامی پیشتاز بیداری و جریان مقاومت اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بابل با اشاره به تفاوت وضعیت ایران قبل و بعد از انقلاب، گفت: انقلاب اسلامی طوق بندگی استکبار را از گردن ملت ایران بازکرد و امروز پیشتاز مقاومت اسلامی و بیداری علیه استکبار شناخته می شود.
امام جمعه بابل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام مجتبی روحانی امام جمعه بابل در خطبه های نمازجمعه این هفته شهرستان با بیان اهمیت گرامیداشت سالروز انقلاب اسلامی، گفت: نباید فضای انتخاباتی، جامعه ما را نسبت به برگزاری باشکوه جشن های دهه عزت آفرین فجر، غافل کند.

 

وی افزود: انقلاب اسلامی موجب عزت بخشی به جامعه اسلامی ایران شد و جشن های انقلاب باید توأم با بصیرت آفرینی باشد.

 

تولیت مدارس علمیه خاتم الانبیاء و الزهرا بازخوانی شرایط انقلاب و دستاورد های آن را یادآور شد و تاکید کرد: انقلاب اسلامی طوق نوکری استکبار را از گردن ملت ایران باز و موجبات عزت بخشی و سرافرازی ما را در عرصه جهانی فراهم کرد.

 

وی انقلاب اسلامی را پیشتاز بیداری و جریان مقاومت اسلامی دانست و تاکید کرد: انقلاب اسلامی از 38 سال قبل تاکنون جریان مقاومت را در برابر استکبار را رهبری کرد و هراس استکبار و جریان صهیونیست بین الملل از ایران اسلامی به این خاطر است.

 

حجت الاسلام روحانی یکی از نعمات بزرگ انقلاب اسلامی قرار گرفتن ولایت فقیه در رأس نظام اسلامی دانست و اظهار داشت: امروز شخصیت های بزرگ بین المللی با اشتیاق خود را به محضر رهبری معظم انقلاب می رسانند و یکی از افتخارات زندگی خود را ملاقات با ایشان می دانند.

 

وی با اشاره به تحقیر قدرت و هیمنه آمریکا در جریان دستگیری تنفگداران دریایی آمریکا، تصریح کرد: این قدرت ناشی از اعتماد به نفس و قدرت بزرگ انقلاب اسلامی بود که موجب عزت بخشی و تحقیر نظامیان آمریکا را در جریان تجاوز آنها به آبهای ایران فراهم ساخت.

 

امام جمعه بابل با اشاره به برخی مشکلات در کشور، اظهار داشت: بی تدبیری در امور کشور وجود دارد اما کلیت نظام و انقلاب اسلامی موجب افتخار است و ما یک کشور مقتدر و مستقل شناخته می شویم.

 

وی افزود: خداوند به برکت انقلاب زمینه اخوت میان کشور و بین امت اسلامی را فراهم کرد.

 

استاد حوزه علمیه در ادامه به موضوع فضاسازی و جولان ارازل و اوباش مازندران در شبکه های اجتماعی پرداخت و ضمن تقدیر از دستگاه قضایی در برخود جدی و دستگیری این افراد، گفت: ارازل و اوباش آنقدر به شرارت رسیدند که با بدن های برهنه به عربده کشی در شبکه های اجتماعی می پردازند تا در دل مردم ایجاد ترس کنند.

 

وی ادامه داد: جولان ارازل و اوباش از تأسف بارترین مسأله در کشور است که بر اساس احکام اسلامی و قضایی، ایجاد خوف در جامعه، در حکم محاربه و افساد فی الارض می باشد.

 

حجت الاسلام روحانی برخورد بازدارنده دستگاه قضایی را برای جلوگیری از میدان یابی ارازل و اوباش مورد تاکید قرار داد و گفت: باید دستگاه قضایی و امنیتی چنان با این دسته ارازل و اوباش برخورد کند که به جای آنها در سطح جامعه ایجاد خوف کنند، از برخورد شدید دستگاه قضایی و امنیتی بترسند.

 

وی با تاکید بر نظارت بر باشگاه های بدنسازی از سوی مسؤولان، خاطرنشان کرد: علی رغم اینکه در رأس بسیاری از باشگاه‌های ورزشی انسان های شریفی قرار دارند اما بسیاری از ارازل و اوباش در محیط این باشگاه‌ها پرورش می یابند و به قدرت نمایی در سطح جامعه می پردازند./1313/201/ب1

ارسال نظرات