۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۷
کد خبر: ۳۱۳۵۳۲
امام جمعه بندرعباس:

دهه فجر بهترین فرصت برای معرفی دستاوردهای اصیل انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بندرعباس دهه فجر را دهه معرفی دستاوردهای اصیل انقلاب اسلامی و مجاهدت‌های بی‌شمار ملت ایران برای حرکت به سوی اقتدار ذکر کرد.
آيت الله نعيم آبادي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، آیت الله نعیم آبادی امام جمعه بندرعباس، امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان، گفت: احترام متقابل بین والدین در زندگی یکی از رمزهای ماندگاری یک زندگی است و ارزش های اسلامی و دینی و همچنین تقویت روحیه محبت همراه با احترام و عزت در بین اعضای خانواده می تواند در استحکام پایه‌های زندگی مؤثر باشد.

 

وی در ادامه تاکید کرد: همه ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه(س) به ویژه وفاداری به همسر و پرورش شایسته فرزندان باید سرلوحه زندگی امروز همه مسلمانان باشد.

 

امام جمعه بندرعباس به اهمیت و جایگاه خانواده در اسلام اشاره داشت و از این نهاد کوچک اجتماعی به عنوان زیربنای جامعه سالم یاد کرد.

 

آیت الله نعیم آبادی تصریح کرد: والدین با حفظ و رعایت احترام نسبت به یکدیگر در مقابل فرزندان باید الگویی مناسب برای آنان باشند.

 

نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود، با تأکید بر معرفی دستاوردها و اقدامات ارزشمند بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به نسل جوان، گفت: این اقدامات باید هنرمندانه از سوی همه مسؤولان و دستگاه ها به جامعه امروز به ویژه نسل جوان معرفی شود.

 

وی افزود: دهه فجر فرصت مناسبی برای معرفی دستاوردهای اصیل انقلاب اسلامی است و باید مجاهدت‌های فراوان نسل انقلاب را به نسل جوان جامعه امروز شناساند تا جوانان بهتر بتوانند وضعیت امروز را با گذشته مقایسه کنند.

 

آیت الله نعیم آبادی با اشاره به عوامل مؤثر در پیروزی انقلاب اسلامی، تصریح کرد: رهبری‌ امام راحل و مجاهدت‌های ملت غیور ایران دو عامل مهم در شکل‌گیری انقلاب اسلامی و سرنگونی نظام ستمشاهی است.

 

امام جمعه بندرعباس بر برگزاری مراسمات مردمی جشن پیروزی انقلاب اسلامی در محلات مختلف شهر تأکید کرد و فرصت انقلاب اسلامی را یک فرصت ارزشمند و گرانبها دانست که باید با دقت از آن صیانت کرد./851/201/ب1

ارسال نظرات