۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۲
کد خبر: ۳۱۳۶۷۵
سردار نقدی:

رهاورد سفر ایتالیا و فرانسه خنجری بود بر پیکر اقتصاد مقاومتی

خبرگزاری رسا ـ فرمانده نیروی مقاومت بسیج با انتقاد از عملکرد دولت در بی توجهی به اقتصاد مقاومتی، گفت: این سفر رییس جمهور در تضاد کامل با سیاست اقتصاد مقاومتی بود که نه تنها به رشد اقتصاد کمک نمی کند بلکه ما را مانند شیخ نشینهای خلیج فارس به کشوری وابسته تبدیل می‌کند.
سردار سرتيپ بسيجي "محمد رضا نقدي" رييس سازمان بسيج مستضعفين کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار محمدرضا نقدی، فرمانده نیروی مقاومت بسیج، پیش از ظهر امروز در نخستین کارگاه آینده پژوهی جنگ نرم که از سوی سازمان بسیج اساتید کشور در مجتمع یاوران مهدی(عج) جمکران برگزار شد، با تبریک ایام الله دهه فجر، اظهار داشت: امروز ما با مسأله نفوذ مواجه هستیم که مقام معظم رهبری مرتب به این مسأله تأکید دارند که باید بدانیم این نفوذ چی هست.


وی با بیان این که دشمنان انقلاب از 37 سال گذشته توطئه های فراوانی انجام داده اند و همه نقشه های آنها شکست خورده است، افزود: آمریکا از هر سلاحی که می توانسته علیه ما استفاده کند استفاده کرده است؛ تصور امریکایی‌ها این بود که تحریم‌ها در ظرف 6 ماه ایران را از کار بیندازد ولی دیدیم که 4 سال گذشت و هیچ اتفاقی نیفتاد و زمانی که دید هیچ سلاحی بر ایران تأثیری ندارد و حتی خودشان اعتراف کردند که تحریم ها بر ایران اثری ندارد از در دوستی و مذاکره وارد شدند تا بتوانند مقاصد خود را از این طریق دنبال کنند.


کسی که هیچ چاره‌ای برای ضربه زدن ندارد به فکر نفوذ می‌افتد
سردار نقدی با اشاره به این که خود ما هم از تحریم‌ها با مشکل جدی مواجه نشدیم و زندگی عادی خود را داریم، خاطرنشان کرد: کسی که هیچ چاره‌ای برای ضربه زدن ندارد به فکر نفوذ می‌افتد و در شکل دوستی می آید و این دشمن آنقدر تکبر و نخوت و روحیه استکباری دارد که در عین حالی که ابراز دوستی می‌کند نمی تواند دست از عداوت هایشان بردارند و می بینیم که بعد از توافق چهار قانون محکم علیه ایران تصویب کرده اند و یازده قانون دیگر هم در دست تصویب است.

 

وی با بیان این که در بودجه سال 2016 آمریکا هم بندی برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران آمده است، ابراز داشت: در سال 88 هم دیدیم که پول گذاشتند برای ایجاد فتنه در ایران و گفتند این نظام دیکتاتور است و ما می‌خواهیم دموکراسی سازی کنیم و انتخابات را که نماد دموکراسی است به اغتشاش کشیدند.

 

فرمانده نیروی مقاومت بسیج با اشاره به این که لغو تحریم‌ها مشروط به پرداخت غرامت 46 میلیارد دلاری ایران برای کشته شدن نظامیان آمریکایی در لبنان و غرامت های دیگر شده است، گفت: اگر رییس جمهور آمریکا روزی نخواهد لغو تحریمها را تمدید کند تحریم‌ها برخواهد گشت؛ این خوی استکباری اجازه نمی دهد که این ابراز دوستی جا بیفتد.

 

وی نفوذ را فردی و جریانی دانست و اظهار داشت: نفوذ فردی یعنی این که فردی را با چهره دیگر بفرستند که در جایی خدمت کند و جاسوسی کند که الان کاربرد ببیشتری دارد و بر تصمیمان مسؤولات تأثیر می‌گذارد و به عمق اطلاعات افراد دست پیدا می‌کنند؛ جیسون رضاییان از جمله افرادی است که آمریکا حاضر شد به خاطر آزادیش یک میلیارد و هفتصد میلیون دلار از دارایی های بلوکه شده ما را در سال 59 آزاد کند.

 

سردار نقدی نفوذ جریانی را القای تفکر تغییر باور دانست و گفت: مخوف ترین سیستم های اطلاعاتی و جاسوسی دنیا خودشان را در شکل مؤسسات مردم نهاد حمایت از حقوق زنان، کودکان، بی سرپرستان و سواد اموزی در آورده‌اند و با حضور در عرصه‌ها به اسم خدمت و کمک به القاء تفکرات خود می‌پردازند و با بودجه دولت خود ما در جهت بر اندازی دولت کار می‌کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: نفوذ جریانی یعنی کاری کنند که ما جوری فکر کنیم که مأمور امنیتی آمریکا فکر می‌کند و این نفوذ اتفاق افتاده و می‌بینیم که امروز رهبر یک حرفی می‌زنند و روز بعد آقایان حرفی برعکس و درمقابل آن می‌زنند و این همان نفوذ است که عامل آن به فرموده رهبر معظم انقلاب شهوت و پول است و به گفته امام خمینی(ره) در صحیفه نور اگر زمانی انسان‌هایی غیر از طبقه متوسط در رأس امور قرار بگیرند نفوذ شکل خواهد گرفت.


کسانی که در طبقه مرفه جامعه هستند زمینه تعامل با بیگانگان را دارند
فرمانده نیروی مقاومت بسیج با بیان این که کسانی که در طبقه مرفه جامعه هستند زمینه تعامل با بیگانگان را دارند، ابراز داشت: انسان هر چه مالش بیشتر باشد حرصش بیشتر می‌شود و به دنبال تکیه گاه می‌گردد و به دنبال کدخدا می‌رود تا از او تضمین بگیرد.

 

وی بستر دیگر نفوذ را اندیشه دانست و گفت: در دانشگاه‌ها جوانان را جوری تربیت کرده ایم که راحت می‌پذیرند و دیانت و تقوا و جهاد را در مساجد شنیده ان ولی سیاست و قدرت و توازن قدرت را به عنوان علم در دانشگاه آموخته اند و به همین جهت می‌تواند بر اندیشه دینی غلبه کند؛ وزیر خارجه ما از سیاست همان چیزی را می‌داند که وزیر خارجه ترکیه می‌داند و علمی که خداوند تسلط کفار بر مسلمانان را حرام می‌داند نخوانده استو باور ندارد و به هین جهت نفوذ راحت اتفاق می‌افتد.

 

سردار نقدی با اشاره به این که زمانی که ما حرف اسلام را در سیاست می‌زنیم به ما می‌خندند و می‌گویند این حرف‌ها غیر سیاسی است، اظهار داشت: با این وضعیت اندیشمند سازشکار از دانشگاهها بیرون می‌آید نه اندیشمند جهان ساز و تمدن ساز.

 

وی کار جنگ نرم را تغییر باورها با القای تفکرات غربی دانست و گفت: ما برای مقابله با این القائات باید آنها رابشناسیم که یکی از القائات این است که پیشرفت علمی و اقتصادی ایران در گرو رابطه خوب با آمریکا است و یکی دیگر از القائات این است که امریکا آن امریکای قدیم نیست و تغییر کرده است و دیگر شیطان بزرگ و ابر جنایتکار قرن نیست که رهبر انقلاب فرمودند آمریکا همان آمریکای اول انقلاب است.

 

فرمانده نیروی مقاومت بسیج القای دیگر را این دانست که رفاه و پیشرفت و زندگی بی دغدغه در گرو سبک زندگی غربی است و افزود: یکی دیگر از القائات این است که بسیج و انسان‌های انقلابی را افراطی، زبان نفهم و بی منطق جلوه بدهند و برای ای که این القائات را جا بیندازند فقط کار تبلیغاتی نمی کنند بلکه در عمل هم عملیات انجام میدهند مانند سفارت عربستان و اسید پاشی و موارد دیگر.


سفر ایتالیا و فرانسه خنجری بود بر پیکر اقتصاد مقاومتی
وی با بیان این که این القا که پیشرفت کشور در گرو رابطه با آمریکا است پدر کشور را در آورده است، ابراز داشت: این دروغ بزرگی است که سعی می‌کنند در میان مردم جا بیندازند و این سفر ایتالیا و فرانسه خنجری بود بر پیکر اقتصاد مقاومتی تا نفت خود را بیشتر بفروشیم و محصولات آنها را بخریم؛ فرانسه ای که از اول انقلاب هر چه توانسته دشمنی کرده است و پایگاه اصلی منافقین در اروپااست و در صدر کشورهای اروپایی از صدام حمایت کرد و در جریان تحریم‌ها در صدر کشورهای اروپایی بود ما باید پول نفت خود را به آنها بدهیم و بازاری برای محصولات شان ایجاد کنیم.

 

سردار نقدی با اشاره به این که از یک طرف پلو خود را به آنهامی دهیم و از یک طرف آنها ما را تحقیر می‌کنند، افزود: این ها اثر همان نفوذ است که رییس جمهور ما در ایتالیا زیر چکمه مجسمه امپراطوری که به ایران تجاوز کرده است سخنرانی کند و فرانسه ای که رییس جمهورش به پیامبر(ص) توهین کرده است و جنگ روانی راه انداخته‌اند که ایران می‌خواهد ایرباس بخرد؛ این ایرباس چند جوان ما را سر کار می‌برد؟ ورود خودروهای جدید چند جوان ما را سر کار می برد؛ این مشکل نفوذ است.

 
وی افت ایران در تمامی حوزه‌های علمی و فرهنگی و ورزشی را دست آورد تعامل با غرب دانست و خاطرنشان کرد: کسی که 118 فروند هواپیما از یک نوع می‌خرد حد اقل باید در بیست درصد ساخت آن شریک باشد تا بتواند در تکنولوژی هم پیشرفت کند و این نوع خریدها مخصوص شیخ نشین‌های خلیج فارس است نه کشوری که می‌خواهد پیشرفت علمی کند.

 

فرمانده نیروی مقاومت بسیج افزود: یک اقتصاد پیشرفته 6 عامل مادی نیروی انسانی، دانش و فناوری، مواد اولیه، انرژی، بازار مصرف و سرمایه مالی نیاز دارد و در این شش عامل ما هیچ نیازی به آمریکا و غرب نداریم و فقط در دانش و فناوری سریع ترین رشد را در دنیا داریم و مواد اولیه غنی داریم؛ در انرژی رتبه اول انرژی فسیلی در جهان را داریم و در بازار مصرف بهترین وضعیت را در جهان داریم و از نظر سرمایه مالی 890 هزار میلیارد تومان نقدینگی وجود دارد و نشان می‌دهد که در هیچ حوزه‌ای برای پیشرفت به غرب نیاز نداریم.

 

وی با بیان این که ما از نظر عوامل پیشرفت کشوری استثنایی هستیم، ابراز داشت: راه حل مشکلات ایران مدیریتی است، فرهنگ کار و تلاش است که کار را عار می‌دانیم، خود باوری خود را باید در عرصه اقتصادی قوی کنیم و این ها را نمی شود از خارج وارد کرد بلکه باید با تکیه به توان داخل و خود سازی اینها را به دست آوریم.

 

وی در رابطه با انتخابات دو مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: باید به کسانی رأی دهیم که در مقابل بیگانگان بایستند و تعامل با غرب در علم و فرهنگ و اقتصاد و ورزش و اخلاق اجتماعی را فرا گرفته و اگر در مجلس هم این تفکر وارد و غالب شود معلوم نیست به کجا برسیم زیرا اینجا جایی نیست که رغابت کنند بلکه ممکن است کشور را بفروشند و باید سیقهها را سر مسائل ریز و درشت کنار بگذاریم و به لیست‌هایی که انسانهای مؤمن و انقلابی هستند رأی دهیم و جایی برای انسان‌های سست عنصر باقی نگذاریم./843/پ202/ج

ارسال نظرات