۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۹
کد خبر: ۳۱۳۷۰۳
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

شورای نگهبان دژ مستحکمی در دفاع از انقلاب و ولایت فقیه است

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمنان داخلی و خارجی از هر فرصتی برای تخریب چهره شورای نگهبان در طول سال های اخیر استفاده کرده است، گفت: شورای نگهبان قلب تپنده نظام مقدس جمهوری اسلامی و پشتوانه محکمی برای انقلاب و ولایت فقیه بوده و تخریب و تضعیف آن خیانت به انقلاب و نظام است.
امام جمعه نوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در غرب مازندران، حجت الاسلام محمود مشایخ، عضو شورای حوزه علمیه مازندران عصر امروز در دیدار جمعی از مسؤولان این شهرستان با اشاره به فرا رسیدن دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اصل اسلام، مردم و رهبری را سه عامل مهم پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی ایران بیان کرد.

 

استاد حوزه علمیه مازندران به دشمنی‌های دشمنان نظام در طول این 37 سال از انقلاب اشاره کرد و افزود: دشمنان همواره درصدد ترویج اسلام‌هراسی و نشان‌دادن چهره‌ای خشن از اسلام به دنیا هستند، اما علیرغم همه این تلاش ها شاهد عزت و اقتدار اسلام ناب در جهان هستیم.

 

حجت الاسلام مشایخ با بیان این که دشمنان انقلاب با تمام قوا علیه اسلام و به طرق مختلف از جمله رواج ابتذال، ماهواره، ترک نماز و روزه و کم‌رنگ‌کردن اعتقادات دینی مردم هستند، ادامه داد: اما اسلام ناب و حقیقی در دل ها و قلوب جوانان جامعه اسلامی نهادینه شده است.

 

وی نقش مردم در پیروزی و ماندگاری انقلاب را مهم توصیف کرد و گفت: دشمنان نظام از طریق ایران‌هراسی و جنگ روانی علیه مردم از همان اوایل انقلاب مانند ترورهای شخصیت‌های علمی و علما از سوی منافقان به دنبال بی‌هویت‌کردن مردم ایران در دنیا هستند.

 

حجت الاسلام مشایخ تحریم‌های اقتصادی را یکی دیگر از راه‌های هجمه به مردم ایران عنوان و بیان کرد: همه کارهایی که دشمنان برای لطمه‌زدن به مردم و تحت‌فشار قراردادن آن‌ها انجام می‌دهند به دلیل حمایت مردم از نظام اسلامی ایران است.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به نقش رهبری در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی ایران، تصریح کرد: نقش موثر امام خمینی(ره) در پیروزی انقلاب برهمگان روشن است و بعد از آن رهبر انقلاب این راه را ادامه دادند و امروز نیز عزت و اقتدار نظام مرهون حمایت ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

 

وی با تاکید بر این که وجود رهبری عامل حفظ نظام اسلامی و بزرگ ترین مانع برای استحاله و تغییر نظام است، یادآور شد: دشمنان درصدد اختلاف بین مردم و رهبری بودند و نقشه‌های زیادی را علیه نظام ما کشیدند که همه آنها نقش برآب شد. 

 

عضو شورای حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود تضعیف نهادهای زیرمجموعه رهبری را یکی دیگر از اهداف دشمنان نظام برشمرد و اضافه کرد: امروز نهادهای اثرگذار و تعیین کننده ای چون شورای نگهبان همچون بازوان انقلاب و ولایت فقیه هستند و به همین دلیل دشمن در تلاش است این نهادها را تضعیف کند.

 

مسؤول حوزه علمیه نوشهر به پروژه تخریب شورای نگهبان اشاره کرد و اظهار داشت: پس از مشخص‌ شدن نتیجه بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات دهمین دوره مجلس از سوی هیأت‌های نظارت، پروژه جدیدی برای تخریب شورای نگهبان، آغاز شده است.

 

امام جمعه نوشهر با انتقاد از ثبت‌نام فله‌ای برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، با بیان این که مگر می‌شود هر کسی با هر پرونده و سابقه‌ای وارد نهادهای مهم کشور شود، گفت: برخی حتی تهمت جناحی‌بودن به شورای نگهبان می‌زنند در حالی که شورای نگهبان سلیقه‌ای و جناحی برخورد نمی‌کند بلکه قانون را اجرا می‌کند که باید همه داوطلبان از این فیلتر بگذرند.

 

حجت الاسلام مشایخ شورای نگهبان را دژ مستحکم انقلاب و نظام در دفاع از آرمان ها و ارزش های اصیل انقلابی دانست و خاطرنشان کرد: نقش این نهاد ارزشمند در جلوگیری از نفوذ معاندان و مخالفان به بدنه اجرایی کشور در سال های اخیر بسیار اثرگذار بوده است.

 

وی با بیان این که دشمنان داخلی و خارجی از هر فرصتی برای تخریب چهره شورای نگهبان در طول سال های اخیر استفاده کرده است، افزود: شورای نگهبان قلب تپنده نظام مقدس جمهوری اسلامی و پشتوانه محکمی برای انقلاب و ولایت فقیه است و تخریب و تضعیف آن خیانت به انقلاب و نظام است.

 

عضو شورای حوزه علمیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت بهره گیری از فرصت دهه فجر در جهت تبیین دستاوردهای ارزشمن انقلاب اسلامی به جامعه تأکید کرد و گفت: باید خدمات مهمی که انقلاب در 36 سال اخیر به مناطق مختلف جامعه ارائه کرده است به خوبی تبیین شود.

 

امام جمعه نوشهر با بیان این که دشمن به دنبال کمرنگ جلوه دادن این خدمات ارزشمند در سال های اخیر است، افزود: خدماتی که انقلاب اسلامی به ملت بزرگ ایران ارائه داد در مقایسه با قبل از انقلاب به هیچ عنوان قابل مقایسه نیست و این پیشرفت ها و توسعه یافتگی مناطق مختلف کشور نشان از این خدمات اثرگذار است./950/202/ب1

ارسال نظرات