۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۵
کد خبر: ۳۱۳۷۲۰
با قرائت پیام تسلیت رهبر انقلاب؛

مراسم بزرگداشت درگذشت والده رییس مرکز اسلامی هامبورگ برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم بزرگداشت هفتمین شب درگذشت والده حجت الاسلام والمسلمین رضا رمضانی نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با حضور علما و فضلای حوزه علمیه و با قرائت پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب در مسجد فاطمیه قم برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمين رضا رمضاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم بزرگداشت هفتمین شب درگذشت والده حجت الاسلام والمسلمین رضا رمضانی نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری و رییس مرکز اسلامی هامبورگ امشب با حضور علما و فضلای حوزه علمیه و با قرائت پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب در مسجد فاطمیه قم برگزار شد.


بر اساس این گزارش، در این مراسم آیات محمد جواد فاضل لنکرانی، عبدالله خائفی، سید علی حسینی میلانی و نمایندگان بیوت و دفاتر مراجع تقلید و علما حضور داشتند.


همچنین حجج اسلام والمسلمین سید جواد شهرستانی، سائلی،مرتضی جوادی آملی، جمعی از علما، طلاب و فضلای حوزه علمیه قم و اقشار گوناگون مردم از دیگران حاضران در این جلسه یادبود بودند.


حاضران در این مراسم بزرگداشت با قرائت قرآن و ذکر فاتحه علو درجات را برای والده نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری از خداوند متعال خواستار شدند.


همچنین در این مراسم پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب اسلامی در پی درگذشت والده حجت الاسلام والمسلمین رمضانی به شرح زیر قرائت شد:


بسم الله الرحمن الرحیم
جناب حجت الاسلام آقای حاج شیخ رضا رمضانی دام توفیقه
درگذشت والده مکرمه را به جنابعالی و سایر بازماندگان محترم تسلیت می گویم و رحمت و غفران الهی را برای ایشان مسألت می نمایم.


شایان ذکر است که در این مراسم بزرگداشت حجت الاسلام سید مرتضی صالحی خوانساری به تبیین جایگاه و شأن زن در اسلام پرداخت و گفت: زمانی دختر رضا شاه در رسانه کشور حق زن را کشف حجاب مطرح کرد که نادرست است؛ از این رو روحانیت باید با جستار در فرمایشات ائمه طاهرین(ع) حقوق و شؤون زنان را تبیین کنند تا افرادی اجازه سوء استفاده نداشته باشند./1323/پ202/ج1

ارسال نظرات