۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱
کد خبر: ۳۱۳۷۷۴
رییس شورای تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

مراسم 12 بهمن در 16 نقطه خراسان شمالی برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: مراسم گرامیداشت یوم الله دوازدهم بهمن، سالروز ورود امام خمینی(ره) به کشور در 16 نقطه این استان برگزار می شود.
حجت الاسلام سالاري- رييس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي خراسان شمالي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، حجت الاسلام محمدعلی سالاری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی، امروز در نشست ستاد گرامیداشت دهه فجر، با اشاره به اینکه مراسم ویژه 12 بهمن‌ماه آغاز دهه مبارک فجر در 16 نقطه خراسان شمالی برگزار می‌شود، افزود: این برنامه محوری در بجنورد، مرکز استان از ساعت هشت و 30 دقیقه صبح در محل میدان شهید بهشتی آغاز می شود.

 

وی اضافه کرد: گلباران تمثال امام خمینی(ره)، به صدا درآمدن گلبانگ انقلاب رأس ساعت 9 و 33 دقیقه، اجرای سرود 1357 نفری دانش آموزان، رژه موتور سواران، ماشین و 12 اسب سوار با لباس محلی، زیارت مزار شهیدان حسن آبادی و حصاری و دیدار با آیت الله حبیب الله مهمان نواز، نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد از جمله برنامه های گرامیداشت این روز در بجنورد هستند.

 

حجت الاسلام سالاری با بیان اینکه افزون بر این برنامه‌های دیگری نیز در سایر شهرستان‌های خراسان شمالی اجرا می‌شود، اظهار کرد: برنامه های گرامیداشت دهه فجر از فردا، دوازدهم بهمن در مرکز استان و شهرستان های تابع خراسان شمالی آغاز شده و تا بیست و دوم بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

 

رییس ستاد گرامیداشت دهه فجر استان خراسان شمالی در ادامه با بیان اینکه دهه فجر متعلق به مردم بوده و مراسم آن نیز مردمی است، تصریح کرد: بر این اساس هیچ گروه و جناحی حق مصادره سیاسی و حزبی این مراسم را ندارد.

 

وی با تأکید بر ایجاد شور و نشاط، وحدت و اتحادآفرینی در برنامه های گرامیداشت دهه فجر در استان، خاطرنشان کرد: هیچ نهاد و گروهی حق ندارد برنامه های دهه فجر که متعلق به مردم است را مصادره و از آن به سود خود بهره‌برداری کند.

 

حجت الاسلام سالاری با اشاره به اینکه ایجاد خلاقیت و انجام کارهای نو در برنامه های دهه فجر از جمله رویکردهای این ستاد بوده که باعث افزایش شور و نشاط می شود، افزود: تمام سعی ستاد گرامیداشت دهه فجر و کمیته اجرای مراسم، افزایش شور و نشاط اجتماعی و وحدت آفرینی و ایجاد همدلی به منظور آماده‌سازی جامعه برای مشارکت حداکثری در انتخابات است.

 

وی با تأکید بر اینکه مسؤولان دستگاه ها می بایست از تمام ظرفیت ها برای اجرای برنامه های دهه فجر استفاده کنند، اضافه کرد: اجرای هرچه بهتر این برنامه ها نیاز به همدلی و همزبانی بین مسؤولان و افزایش همکاری و همراهی آنها دارد.

 

حجت الاسلام سالاری با اشاره به اینکه می بایست تلاش کنیم مراسم دهه فجر را برای همه اقشار با رنگ و بوی خاصی برگزار کنیم زیرا همه اقشار در پیروزی انقلاب سهیم بوده اند، خاطرنشان کرد: این مراسم باید با هیجان های عاطفی صحیح برگزار شود تا طراوت ویژه ای داشته و منجر به جذب بیشتر مردم به برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر شود.

 

به گفته رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی برگزاری هرچه بهتر برنامه های دهه فجر مقدمه ای برای شکل گیری حماسه سیاسی در انتخابات هفتم اسفند است چرا که با اجرای برنامه های دهه فجر در یک فضای آرام، امن و همراه با عقلانیت می توان زمینه برگزاری یک انتخابات سالم، قانونی و حداکثری را فراهم کرد./9314/202/ب1

ارسال نظرات