۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹
کد خبر: ۳۱۳۷۷۶
آیت الله طبرسی:

دشمن به دنبال کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که دشمن همواره در تلاش بوده تا انتخابات در کشور را کمرنگ جلوه دهد، گفت: تبلیغات منفی رسانه های غربی علیه انتخابات مجلس نیز مدت‌های قبل آغاز شده که کاندیداها و آحاد جامعه اسلامی باید هوشیار باشند.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در همایش حامیان ولایت در این شهرستان با اشاره به ولایت مداری مردم شهرهای مختلف استان در صحنه های مختلف انقلاب، گفت: مردم مازندران در عرصه های مختلف انقلاب همواره در سایه علما از دین و ارزش های انقلاب دفاع کردند.

 

وی با اشاره به این‌که منافقان شش بهمن در جنگل آمل قصد ضربه زدن به اسلام و انقلاب را داشتند و در خیال واهی خود فکر می کردند می توانند در میان مردم مازندران رخنه کنند، افزود: پاکی، صداقت و حضور انقلابی و بابصیرت مردم شهرهای مختلف استان بر هیچ کس پوشیده نیست و فرهنگ دینی مردم مازندران انسان های ثابت قدم و همیشه در صحنه را تربیت کرد.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، انقلاب اسلامی را هدیه ای الهی برای ملت ایران دانست و گفت: انقلاب هدیه و عطیه الهی است در صیانت آن همچون گذشته باید با همه توان تلاش صورت گیرد.

 

وی با بیان این که فرزندان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس با تحمل همه مشکلات در برابر دشمنان تا دندان مسلح پیروز شدند، خاطرنشان کرد: امروز ملت بزرگ ایران به الگوی بارز برای ملت های آزادی خواه جهان تبدیل شده است.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که امروز کشورهای جهان به ملت ایران چشم دوخته اند، تصریح کرد: ملت بزرگ ایران دو انتخابات مهم پیش رو دارد حضور حداکثری مردم در هفتم اسفند می تواند بسیاری از توطئه های دشمنان را خنثی کند.

 

آیت الله طبرسی با اشاره به این که ملت بزرگ ایران همواره حضوری اثرگذار و تعیین کننده در صحنه های مختلف داشته و دارند، افزود: ایمان، تدین، بصیرت و جوشش ذاتی مردم متدین به برکت خون شهدا آنها را در صحنه نگه داشته است.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که دشمن تحمل حضور در صحنه مردم را ندارد، افزود: 17هزار ترور کور دشمن با هدف بدنام کردم انقلاب بود اما نتواستند راهی از پیش ببرند و امروز بیداری اسلامی در جهان به برکت انقلاب اسلامی و خون های پاک شهدا شکل گرفته است.

 

وی با بیان این که فداکاری و ایمان مردم با هیچ ادبیاتی قابل گفتار نیست، ادامه داد: در پیش از 50 هزا وصیت نامه شهدا عشق، ایثار، ذکر ائمه و یادآوری ولایت مداری مورد توجه بود و چنین دیدگاهای تنها در مکتب علوی و فاطمی وجود دارد.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران تصریح کرد: مردم ما میراث خوار انقلاب نیستند بلکه میراث داران انقلابند و در هفت اسفند ماه امسال نشان خواهند داد که وامدار نظام، انقلاب و پشتیبان رهبری نظام هستند.

 

وی ویژگی‌های مهم و کار آمدی انتخابات در نظام اسلامی را مورد اشاره قرار داد و گفت: انتخابات امنیت ملی و اقتدار نظام را ضمانت خواهد کرد.

 

آیت الله طبرسی با بیان این که انتخابات راه پیشگیری و سیاست بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران است، افزود: امروز اگر ما در ایران امنیت، آرامش و آسایش داریم به برکت وجود رهبری معظم انقلاب و وحدت و حضور با بصیرت ملت ایران در صحنه‌های انقلاب به ویژه انتخابات است.

 

امام جمعه ساری با اشاره به این‌که مردم سالاری دینی با حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای تقویت می‌شود، گفت: امیدآفرینی و خدمت مضاعف مسؤولان به مردم از مظاهر این حضور پرشور در پای صندوق‌های رای است.  

 

وی با اشاره به این که دشمن همواره در تلاش بوده تا انتخابات در کشور را کمرنگ جلوه دهد، ادامه داد: تبلیغات منفی رسانه های غربی علیه انتخابات مجلس نیز مدت‌های قبل آغاز شده که کاندیداها و آحاد جامعه اسلامی باید هوشیار باشند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، وحدت، امید، اعتماد به رهبری، دولت و مردم را جز سرمایه های مهم نظام اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: باید از همه ظرفیت های موجود در جهت حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات بهره گرفته شود./1317/202/ب1

ارسال نظرات