۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲
کد خبر: ۳۱۳۷۹۱
استاد حوزه علمیه:

سوغات شبکه های ماهواره ای مبتذل، بدبختی است

خبرگزاری رسا ـ استاد سطح عالی حوزه علمیه خراسان، درباره شبکه های ماهواره ای مبتذل، گفت: کانال های ماهواره ای مبتذل زیر نظر صهیونیزم بین المللی هستند و سوغات این شبکه‌ها بدبختی است.
حجت الاسلام ضيايي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن ضیایی، استاد سطح عالی حوزه علمیه خراسان صبح امروز در ادامه مباحث تهذیب نفس یا مدیریت بر خویشتن از کتاب وسایل الشیعه جلد یازدهم، در جمع طلاب مدرسه علمیه مرحوم آیت الله خویی، کانالهای ماهواره ای مبتذل را عامل چهارده بدبختی خواند و اظهار کرد: ایجاد بدبینی بین اعضای خانواده، ازدیاد آمار طلاق و عدم تشکیل ازدواج به علت ترویج هرزگی حاصل آموزش این شبکه هاست.

 

وی با تأکید بر این که فروپاشی خانواده حاصل از تبلیغات کانالهای ماهواره ای مبتذل است افزود: فروپاشی خانواده، ازدیاد فحشا و منکرات، لواط و زنا، به ویژه زنا در سال های اخیر بین محارم زیاد شده است. ازدیاد دشمن اهل بیت (ع) در اجتماع به علت ازدیاد اولاد زنا است.

 

استاد حوزه علمیه با اشاره به این که شبکه های ماهواره ای سبب افزایش تروریسم می شود تأکید کرد: ازدیاد ناصبی یا به تعبیر امروزه گروه های تروریستی مثل گروه های الحادی، گروه های سلفی و هر گروهی که ایجاد شرارت و ترویج خشونت های بی جا می کند حاصل تأثیرگذاری این کانال ها بر روی مردم جهان است.

 

وی در ادامه افزود: ازدیاد بی بند وباری یعنی لجام گسیختگی و آزادی مطلق که شهوت بیجا ایجاد می کند و حالات لاابالی گری و شیوع بی حیایی؛ بی حیایی در فضای واقعی خارجی و فضای مجازی ذهنی، چه یک سویه و چه دوسویه حرام است همچنین سوءظن به مؤمنین و مؤمنات حرام بوده که همه اینها از القائات صهیونیزم بین الملل است.

 

حجت الاسلام والمسلمین ضیایی آزادی لجام گسیخته از نوع غضب بی جا را کار صهیونیزم بین الملل دانست و بیان کرد: ازدیاد خشونت و درگیری های داخلی و جهانی کار صهیونیزم بین الملل است.

 

وی در ادامه به پروتکل 54 یهودیان که متن کامل پروتکل ها در پشت کوه صهیون در شمال فلسطین به زبان عبری نوشته شده اشاره و اظهار کرد: ما در جهان جنگ سوم جهانی را برپا کرده، دو سوم جمعیت دنیا را کم می کنیم و بر سر خرابه های ناشی از جنگ، حکومت جهانی موعود یهود را تشکیل می دهیم.

 

استاد حوزه علمیه به بیان سه دسته از روایات شیعه که بیان کننده ی کاهش جمعیت دنیا در آخر الزمان است پرداخت و خاطرنشان کرد: یک دسته روایات بیان می کند از هر هفت نفر پنج نفر می میرند، دسته دیگر از هر 9 نفر هفت نفر می میرند و دسته سوم روایات نیز کاهش دو سوم جمعیت دنیا را اعلام می کند.

 

وی فرمایش امام صادق (ع) را مبین این روایات خواند و تبیین کرد: اگر می خواهید جزو یک سوم باقی مانده باشید باید در چارچوب اسلام ولایی حرکت کنید. امام راحل (ره) نیز در این زمینه فرمودند «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیب وارد نشود.»

 

حجت الاسلام والمسلمین ضیایی با تأکید بر این که باید مراقبت بود تا جزو فتنه انگیزان نباشید بیان کرد: تصمیم دشمن این است که شما را حذف کند باید با خوبان و امام خوبان متحد بود نه با دشمنان، تا در صحنه بمانید و دل امام صادق (ع) را شاد کنید.

 

وی آخرین محصول کانال های ماهواره ای را ترویج ابتذالات فرهنگی خواند و گفت: ولنگاری و برهنگی تمدن نیست تمدن به انسان سازی در نوع تربیت یافته و رشد یافته می باشد.

 

استاد حوزه علمیه تصریح کرد: باید از دختران پاکدامن، عفیف و با حجاب کامل اسلامی تقدیر صورت گیرد و اعتقادات در جوانان و نوجوانان به ویژه در دختران تقویت شود.

 

وی تأکید کرد: باید دانست ما جریان حزب الله را بر همه جریان ها مقدم می دانیم و با شناخت شیطنت های صهیونیست، سازمان سیای آمریکا و سازمان «MI6» انگلستان، همسویی تشیع انگلیسی و تسنن آمریکایی با استکبار جهانی را، به طور کامل می شناسیم و رصد می کنیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین ضیایی در پایان به فرمایش امیر مؤمنان علی (ع) پرداخت و خاطرنشان کرد: هر کسی که نیتش خوب باشد توفیق الهی او را مدد می کند و استمرار اسباب توفیق از خدا ادامه دارد./844/202/ب1

ارسال نظرات