۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۳۱۳۷۹۴
با ارائه بیش از 1000 مقاله صورت گرفت؛

استقبال بی‌سابقه پژوهشگران حوزوی از جشنواده هنر آسمانی

خبرگزاری رسا - معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه‌های علمیه از استقبال بی‌سابقه طلاب و پژوهشگران حوزوی از جشنواره هنر آسمانی با ارائه بیش از 1000 مقاله به این جشنواره خبر داد و گفت: چهارمین دوره جشنواره بزرگ هنر آسمانی از 15 بهمن‌ماه کلید می‌خورد.
حجت الاسلام ملک دار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمود ملک‌دار معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه‌های علمیه و دبیر جشنواره هنر آسمانی پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح نمایشگاه انقلاب اسلامی هنر آسمانی که در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد با تبریک به مناسبت فرارسیدن دهه فجر، اظهار داشت: ما امروز در این نمایشگاه میزبان نهادهایی از حوزه علمیه هستیم که در ارتباط با هنر فعالیت های خوبی داشته‌اند.

 

وی در ادامه با اشاره به انقلاب بزرگ مردم ایران در سال 57، یادآور شد: انقلاب اسلامی به عنوان یک تمدن بزرگ اسلامی به دنیا عرضه شد که هدف آن تشکیل حکومتی بر مبنای معارف اهل بیت(ع) و ولایت فقیه بود تا زمینه را برای ظهور منجی عالم آماده کند.

 

حجت الاسلام ملک‌دار در ادامه با اشاره به جشنواره هنر آسمانی، ابراز داشت: به امید خدا این جشنواره بزرگ که برای چهارمین دوره برگزار می شود، روز 15 بهمن ماه کلید می خورد که با فراخوانی که در قبل داده بودیم بیش از 1000 مقاله تا امروز به دست ما رسیده است.

 

وی ادامه داد: این استقبال بی سابقه عظمت جایگاه هنر را نشان می دهد و این که حوزویان ما چقدر به این مقوله اهمیت می دهند و این نمایشگاه هم به عنوان مقدمه ای برای آن جشنواره به حساب می آید.

 

دبیر جشنواره هنر آسمانی در پایان به معرفی نهادهای شرکت کننده در این نمایشگاه پرداخت و عنوان کرد: در نمایشگاه امسال بنیاد حفظ آثار و ارزش های مشارکت روحانیون در دفاع مقدس، حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی و دفتر تبلیغات اسلامی حضور دارند.

 

وی ادامه داد: همچنین در این نمایشگاه روابط عمومی حوزه علمیه خواهران، مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، آستان مقدس حضرت معصومه(س)، مدرسه اسلامی هنر نیز حضور دارند که امیدواریم این حرکت به عنوان خدمتی برای حوزه های علمیه محسوب شود./1330/پ202/ی

ارسال نظرات