۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸
کد خبر: ۳۱۳۷۹۷
امام جمعه پلدختر:

ایام الله دهه فجر بهار عزت و افتخار ملت ایران است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه پلدختر سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را سرآغاز تحول در جامعه دانست و گفت: این ایام بهار عزت و افتخار ملت ایران است.
دهه فجر

حجت الاسلام محمد سوری، امام جمعه پلدختر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: پیروزی انقلاب اسلامی حاصل استقامت و مقاومت ملت در برابر حکومت ستم شاهی است.


وی با اشاره انتخابات و ایام دهه فجر عنوان کرد: ایام دهه فجر از اهمیت بالایی برخوردار است و در گرامیداشت ایام الله دهه ی فجر نباید فضای تبلیغاتی انتخابات حاکم شود.


حجت الاسلام سوری در ادامه انتخابات را امری مهم و سرنوشت ساز دانست و افزود: برگزاری انتخابات از دستاوردهای مهم پیروزی انقلاب اسلامی است.


وی در ادامه با بیان این که ایام الله دهه فجر بهار عزت و افتخار ملت ایران است، اظهار داشت: در این ایام باید دستاوردهای انقلاب اسلامی برای جوانان امروز معرفی شود تا در راستای حفظ عزت و افتخار انقلاب تلاش شود.


امام جمعه پلدختر با اشاره به پیش رو بودن انتخابات و راهپیمایی 22 بهمن یادآور شد: حضور حداکثری مردم در این دو عرصه مهم بهترین و اثرگذارترین عامل در جهت خنثی کردن دسیسه های دشمن و نقشه نفوذ است.


وی با تأکید بر ضرورت فراهم کردن زمینه حضور حداکثری مردم در صحنه های انقلاب، بیان کرد: ملت ایران پشتوانه عظیم انقلاب اسلامی هستند و امروز موفقیت در عرصه های گوناگون را مدیون این پشتوانه عظیم مردمی است.


حجت الاسلام سوری با اشاره به روی دادن مهم ترین ایام الله در انقلاب اسلامی، اظهار داشت: گرامیداشت این ایام تداوم بخش بیداری اسلامی در جامعه است.


امام جمعه پلدختر بیان کرد: حضور مردم در صحنه های انقلاب همچون راهپیمایی ها و انتخابات یادآور این است که مردم به ویژه جوانان پیرو راه امام و آرمان های انقلاب هستند.   


وی با بیان این که ماهیت انقلاب برگرفته از حماسه عاشورا و غدیر است، ادامه داد: گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب موجب بیمه شدن این نظام در برابر توطئه های دشمن می شود./9459/303/ب1

ارسال نظرات