۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸
کد خبر: ۳۱۳۷۹۸
دبیر جامعه روحانیت کاشان:

انتخابات آینده به دلیل نفوذ دشمن در سایه برجام از حساسیت بالایی برخوردار است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی‌ کاشان گفت: انتخابات آینده به دلیل برجام و نفوذ در سایه آن از حساسیت بالایی برخوردار است، از این رو نمایندگانی باید به مجلس راه پیدا کنند که از استقلال رأی برخوردار باشند و در برابر بیگانگان مقاومت کنند.
حجت الاسلام عليرضا شاه فضل

حجت الاسلام علیرضا شاه فضل قمصری، مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی‌ در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که همه انتخابات دارای حساسیت و اهمیت است، گفت: برخی از دوره ها به دلیل حواشی و اتفاقات رخ داده، از حساسیت بیشتری برخوردار می شود.

 

وی افزود: انتخابات آینده به دلیل برجام و نفوذ در سایه آن از حساسیت خاصی برخوردار است، از این رو نمایندگانی باید به مجلس راه پیدا کنند که از استقلال رأی برخوردار باشند و در برابر بیگانه گان مقاومت کنند.

 

حجت الاسلام شاه فضل با تأکید بر این که نمایندگان مجلس باید دارای فهم واقعیات و توان مقابله با استکبار را داشته باشند، گفت: آگاهی، استکبارستیزی و همچنین فریب نخوردن از سوی غربی ها از دیگر ویژگی های یک نماینده اصلح است.

 

مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ‌کاشان با بیان این که نماینده مجلس باید اطاعت محض از دستورات رهبری داشته باشد و ولایت پذیری خود را اثبات کرده باشد، تأکید کرد: هوشیاری، برنامه ریزی، اشراف به وظایف نماینده و توانای انجام آن، از الزامات یک نماینده مجلس است.

 

دبیر جامعه روحانیت کاشان با اشاره به این که با مراجعه به سابقه افراد می توان شناخت مناسبی از آنها به دست آورد، گفت: برخی کاندیداها برای شهرستان و کشور دارای ایده هستند و همچنین آشنایی مناسبی با مردم و منطقه و ارتباط با مسؤولان دارند که این موضوع از امتیازات یک نماینده است.

 

این استاد حوزه و دانشگاه، فعالیت و توانایی انجام وظایف نمایندگی و دارا بودن ظرفیت روحی مناسب را از ویژگی های نمایندگان مجلس برشمرد و گفت: کاندیدا باید بتواند با افراد سطح بالای جامعه تعامل برقرار کند و هچنین مورد تأیید بزرگان شهر باشد.

 

وی با بیان این که برخی از کاندیداها توانسته اند نظر برخی افراد ذی نفوذ و مسؤولان را جلب کنند، گفت: این افراد در صورت ورود به مجلس از پشتوانه بالاتری نسبت به کاندیداهایی که به صورت فردی وارد می شوند و افراد بزرگی حامی آنها نیستند، برخوردار خواهند بود.

 

به گفته وی، یکی از اصول نظام، حضور حداکثری در انتخابات است، از این رو رهبر معظم انقلاب فرمود، افرادی که نظام و من را هم قبول ندارند در انتخابات شرکت کنند، چرا که مجلس متعلق به تمام مردم با گرایش های مختلف است.

 

حجت الاسلام شاه فضل با تأکید بر این که حضور و عدم حضور مردم در انتخابات دارای پیام است، گفت: حضور مردم به معنای این است که کشور خود را دوست داریم و با رأی دادن این مهم را اثبات می کنیم./1307/302/ب3

 

ارسال نظرات