۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۳۱۳۸۰۹
رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آران و بیدگل:

فراهم کردن زمینه حضور حداکثری در انتخابات بر عهده ائمه جماعات و مبلغان است

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آران و بیدگل انتخابات هفتم اسفند را بسیار با اهمیت دانست و گفت: باید زمینه حضور حداکثری در انتخابات فراهم شود و تبلیغ این حضور بر عهده ائمه جماعات و مبلغان است.
حجت‌الاسلام سميع الله مردان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت‌الاسلام سمیع الله مردان رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آران و بیدگل، پیش از ظهر امروز در گردهمایی مبلغان دینی این شهرستان تبیین نقش آحاد جامعه در پیروزی و حفظ و تداوم انقلاب اسلامی را یکی از اولویت‌های تبلیغی دانست و گفت: دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است که این فرصت شاید در طول سال فراهم نشود.

 

وی حضور مبلغان و ائمه جماعات در مراسم مختلف دهه فجر را بسیار با اهمیت دانست و یاد آور شد: مبلغان دینی افزون بر حضور در جشن های انقلاب، باید اهداف نظام جمهوری اسلامی را برای آحاد مردم تبیین کنند.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل با بیان این که نقش آحاد جامعه در پیروزی و حفظ و تداوم انقلاب اسلامی یکی از اولویت‌های تبلیغی است، بیان داشت: انقلاب اسلامی با تکیه‌ بر باورها و اعتقادات مردمی شکل‌گرفته و این‌یکی از امتیازهای مهم این انقلاب است.

 

حجت‌الاسلام مردان با توصیه به مبلغان دینی برای یاد آوری احیای فریضه امر به معروف در منابر خود در دهه فجر افزود: مبلغان دینی باید با ارتباط نزدیک با جوانان و نوجوانان، بنیه اعتقادی آنان را مستحکم کنند تا شبیخون فرهنگی دشمنان را خنثی کنند.

 

وی اعتقادات مردم را تنها عامل مصمم شدن مردم در مقابل استکبار دانست و افزود: دشمن در صدد است تا از راه های مختلف مختلف در ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نفوذ پیدا می‌کند و با تغییر باورهای دینی، انقلابی و اعتقادی مردم و به ویژه جوانان دید آنان نسبت به انقلاب را تغییر داده و امیدشان نسبت به آینده را سست کند.

 

مسؤول مرکز رسیدگی به امور مساجد آران و بیدگل در ادامه مساجد را از پایگاه های مهم جذب و ترغیب مردم و به ثمر رسیدن انقلاب دانست و یاد آور شد: هم اکنون 140 مسجد در شهرستان آران و بیدگل وجود دارد که از این تعداد، 80 مسجد فعال است و افزون بر اقامه نماز جماعت، وظیفه فرهنگ سازی و تحکیم بنیه اعتقادی جوانان را بر عهده دارد.

 

حجت‌الاسلام مردان در بخش دیگری از سخنانش انتخابات هفتم اسفند را بسیار با اهمیت دانست و افزود: باید زمینه حضور حداکثری در انتخابات فراهم شود و تبلیغ این حضور بر عهده ائمه جماعات و مبلغان است.

 

وی همچنین حضور در راهپیمایی 22 بهمن را فریضه ای برای مردم ایران اسلامی نام برد و گفت: این راهپیمایی در شرایط کنونی جامعه باید با حضور هرچه پررنگ تر مردم انجام شود تا شاهد یاس و ناامیدی دشمنان باشیم./1307/202/ب1

ارسال نظرات