۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰
کد خبر: ۳۱۳۸۱۹
مسؤول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان:

امامان جماعات در خط مقدم جبهه فرهنگی قرار دارند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان گفت: امامان جماعات در خط مقدم جبهه فرهنگی، تمام مسائل فرهنگی را بر دوش دارند، اما حمایت و پشتیبانی از سوی مسؤولان می‌تواند پشتوانه محکمی را برای این فعالیت در محلات و محدوده مساجد فراهم کند.
حجت الاسلام محمد رضا صالحيان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت‌الاسلام محمدرضا صالحیان، مسؤول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان پیش از ظهر امروز در گردهمایی روحانیان، ائمه جماعات و مبلغان شهرستان آران و بیدگل با تأکید بر این که امروز فکر مدیریتی بالاترین سرمایه کشور است گفت: مدیریت دینی محلات از سوی ائمه جماعات و مبلغان دینی با محوریت مسجد مؤثرترین راه مقابله با شبیخون فرهنگی دشمن است.

 

وی افزود: مدیران لایق، اندیشمند و کارآمد در توسعه و پیشرفت هر جامعه نقش بسیار مهمی دارند و جوامع موفق تنها با فکر مدیریتی به موفقیت می رسند.

 

حجت‌الاسلام صالحیان اختلاف بین مسلمین را از جمله برنامه های دشمن اعلام کرد و افزود: اگر نقش اصلی مسجد و ائمه جماعات به‌ عنوان سربازان خط مقدم جبهه فرهنگی احیا شود دشمن نمی‌تواند در اهداف خود موفقیتی کسب کند.

 

مسؤول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان یادآور شد: مدیریت دینی محلات از سوی ائمه جماعات و مبلغان دینی با محوریت مسجد مؤثرترین راه مقابله با شبیخون فرهنگی دشمن است.

 

حجت‌الاسلام صالحیان افزود: امامان جماعات در خط مقدم جبهه فرهنگی، تمام مسائل فرهنگی را بر دوش دارند، اما حمایت و پشتیبانی توسط مسؤولان می تواند پشتوانه محکمی را برای این فعالیت در محلات و محدوده مساجد فراهم کند.

 

مسؤول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان وحدت، صمیمیت و یکپارچگی مردم شهرستان آران و بیدگل در زیر چتر امام جمعه این شهرستان را مایه افتخار کشور دانست و افزود: رهبر معظم انقلاب فصل الخطاب است و امام جمعه هر شهر نیز فصل الخطاب آن شهراست و همه سلایق باید زیر چتر محبت امام جمعه جمع شوند.

 

وی با گرامیداشت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، تصریح کرد: مساجد یکی از ارکان اصلی شکل دهنده انقلاب اسلامی ایران بودند و در دوران دفاع مقدس نیز این مکان پایگاه ثابت ترغیب و اعزام مردم به جبهه های حق علیه باطل بوده است.

 

شایان ذکر است، گردهمایی روحانیان، ائمه جماعات و مبلغان  شهرستان آران و بیدگل در آستانه دهه فجر با همکاری ستاد نماز جمعه، کمیته قرآن و تشکل های اسلامی،کمیته روحانیت و اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل در حسینه الزهرا(س) ستاد نماز جمعه این شهرستان برگزار شد./1307/202/ب2

ارسال نظرات