۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۳۱۳۸۲۵
معاون پژوهش حوزه های علمیه خواهران لرستان خبر داد؛

برگزاری کارگاه پژوهشی اساتید راهنمای حوزه های علمیه خواهران لرستان

خبرگزاری رسا ـ معاون پژوهش حوزه های علمیه خواهران لرستان با اشاره به این که کارگاه های پژوهش ویژه اساتید حوزه های علمیه خواهران استان در حال برگزاری است، گفت: این کارگاه ها با حضور 23 نفر از اساتید حوزه های علمیه خواهران تشکیل شده است.
کارگاه آموزشي پژوهشي

زهرا صالحی، معاون پژوهش حوزه های علمیه خواهران لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به آغاز تشکیل کارگاه های پژوهشی ویژه اساتید حوزه های علمیه خواهران استان، بیان داشت: این کارگاه های پژوهشی به مدت سه روز ادامه دارد.

 

وی با اشاره به حضور 23 نفر از اساتید حوزه های علمیه خواهران استان، افزود: این کارگاه پژوهشی در جهت جذب اساتید راهنما در مدارس علمیه لرستان برگزار می شود.

 

معاون پژوهش حوزه های علمیه خواهران لرستان با اشاره به تحصیل 250 تا 300 طلبه سال آخر در مقطع تحصیلی سطح دو، اظهار داشت: به دلیل کم بودن اساتید راهنما این طلاب در تهیه پایان نامه با مشکل روبرو می شوند.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: پس از پایان برگزاری کارگاه های پژوهشی مجوز فعالیت برای اساتید صادر می شود و مشغول فعالیت می شوند.

 

صالحی عنوان داشت: در راستای تهیه و ارائه مشاوره به طلاب هر استاد راهنما می تواند حداکثر به هفت نفر از طلبه ها را راهنمایی کند.

 

وی با اشاره به این که بیشتر اساتید راهنمای پایان نامه نویسی آقایان هستند، ادامه داد: از دیگر اهداف برگزاری این کارگاه ها جذب حداکثری اساتید خانم برای فعالیت در مدارس علمیه است.

 

معاون پژوهش حوزه های علمیه خواهران لرستان ارتقای سطح فعالیت های پژوهشی در مدارس علمیه خواهران و ارائه پایان نامه های پربار و مفید طلاب را از دیگر اهداف برگزاری کارگاه های پژوهشی بیان کرد.

 

وی با اشاره به جمعیت فارغ التحصیلان حوزه های علمیه خواهران لرستان اظهار داشت: با جذب اساتید راهنمای خواهر در مدارس از ظرفیت حوزه می توان به خوبی بهره مند شد.

 

صالحی در پایان عنوان کرد: کارگاه پژوهشی اساتید راهنمای سطح دو از دیروز 10 بهمن ماه جاری، در مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران لرستان و با حضور اساتید برجسته حوزه آغاز شده است و فردا 12 بهمن ماه پایان می یابد./9459/303/ب1

ارسال نظرات