۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۱
کد خبر: ۳۱۳۸۹۲
مدیر حوزه علمیه قزوین:

مردم ایران اسلامی 12 بهمن 57 را هرگز فراموش نخواهد کرد

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه قزوین با تبریک ایام سی و هفتمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی، گفت: دوازدهم بهمن 57 یادآور ورود تاریخی بنیان‌گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به کشور است که ملت ایران این روز تاریخی و ماندگار را هیچ‌گاه فراموش نخواهند کرد.
حجت الاسلام عباسي حجت الاسلام عباسي

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام علی عباسی، مدیر حوزه علمیه قزوین عصر امروز در دیدار با اعضای شورای عالی بسیج حوزه‌های علمیه قزوین ضمن تبریک ایام سی و هفتمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: دوازدهم بهمن 57 یاداور ورود تاریخی بنیان‌گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) است که ملت ایران این روز تاریخی و ماندگار را هیچ‌گاه فراموش نکرده و همیشه در اذهان ملت ایران باقی است.

 

وی درادامه افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی با همه تهدیدها و تحریم‌ها پس از پیروزی انقلاب اسلامی همچنان استوار و در همه عرصه‌های نظامی، علمی، اقتصادی و سیاسی پیشتاز است.

 

این نظام بر آمده از خون شهدا است

مدیر حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: دشمنان این نظام بر آمده از خون شهدا تا الان نتوانستند در برابر اراده این ملت سلحشور ایستادگی کنند و خوشبختانه تمام دشمنی‌ها و عداوت‌های آنان علیه این ملت بصیر نقش بر آب شده و منجر به شکست تلخی شده است.

 

حجت الاسلام عباسی در ادامه با اشاره به اهمیت دهه فجر، تصریح کرد: دهه مبارکه فجر از ایام الله بوده زیرا قدرت خدای متعال در آن ظهور پیدا کرد و خدای متعال مردم متدین و مؤمن و همچنین حضرت امام خمینی‌(ره) را به عنوان بنیان‌گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی یاری کرد و مردم توانستند این پیروزی بزرگ را رقم بزنند.

 

ملت ایران نابود کننده رژیم 2500 ساله شاهنشاهی

مدیر حوزه علمیه قزوین بیان داشت: این ملت همیشه بصیر با اتکا به خدای متعال و ائمه معصومین و رهبری امام خمینی(ره) توانستند رژیم 2500 ساله شاهنشاهی را از ریشه برکنند.

 

حجت الاسلام عباسی ادامه داد: همه کسانی که دلبسته به اسلام و راه شهدا و نظام اسلامی هستند باید در این صحنه حضور داشته باشند تا زمینه‌های تداوم انقلاب اسلامی را فراهم سازند.

 

سپس حجت الاسلام معبودی مسؤول نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) با تبریک ایام دهه مبارکه فجر با اشاره به گفتمان امام و رهبری، گفت: دشمنان در تلاش هستند که گفتمان امام خمینی(ره) و رهبری معظم انقلاب را در رابطه آمریکا کمرنگ کنند اما نباید این اجازه به آنها داده شود.

 

آمریکا دشمن درجه یک انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام معبودی ادامه داد: امام خمینی(ره) بارها در بیانات خود تاکید فرموده‌اند که آمریکا دشمن درجه یک است، که باید در این زمینه هوشیار باشیم.

 

وی در پایان تصریح کرد: امیدواریم با هماهنگی با مدیران و اساتید حوزه علمیه قزوین و همچنین تشکیل یک گردان همیشه آماده بتوانیم در عرصه‌های مختلف حضوری فعال و بانشاط داشته باشیم.

 

در پایان این جلسه حجت الاسلام صفی خانی، معاونت امور طلاب و دانش آموختگان مرکز مدیریت حوزه علمیه قزوین و همچنین حجت الاسلام مصطفایی رییس بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین گزارشی از برنامه‌های دهه فجر و اعزام طلاب به مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس به استحضار مدیر حوزه علمیه قزوین قرار دادند./873/

202/ب2

ارسال نظرات