۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۸
کد خبر: ۳۱۳۹۱۱
با حضور مدیر حوزه‌های علمیه؛

نرم افزار جدید پاسخ ویژه ولایت فقیه رونمایی می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر اداره ارتباطات مرکز مطالعات و پاسخ‌گویی به شبهات حوزه علمیه قم از برگزاری مراسم رونمایی نرم‌افزار جدید پاسخ با حضور مدیر حوزه‌های علمیه خبر داد و گفت: این نرم‌افزار از صد پاسخ تفصیلی به سؤالات و شبهات درباره ولایت فقیه شکل گرفته است.
نرم افزار پاسخ ويژه ولايت فقيه

حجت‌الاسلام محمد مهدوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا از رونمایی نرم افزار جدید پاسخ، ویژه ولایت فقیه از سوی مرکز مطالعات و پاسخ‌گویی به شبهات حوزه علمیه قم در هفته جاری خبر داد.

 

مدیر اداره ارتباطات مرکز مطالعات و پاسخ‌گویی به شبهات حوزه علمیه با اشاره به ویژگی‌های نرم افزار جدید پاسخ اظهار داشت: پژوهشگران در ارائه محتوای این نرم افزار از منابع گوناگون دسته اول و دسته دوم استفاده کرده و برای هر سؤال، جوابی متوسط سه صفحه فراهم کرده‌اند.

 

وی با بیان این‌که نرم افزار کنونی از صد پاسخ تفصیلی به سؤالات و شبهات پیرامون ولایت فقیه شکل گرفته است، اضافه کرد: مطالب نرم افزار به صورت محتوایی در قالب متن و چند رسانه‌ای دسته بندی شده‌اند؛ همچنین از طریق درختواره موضوعات نیز می‌توان به مطالب دسترسی داشت.

 

حجت‌الاسلام مهدوی به انتشار 18 نرم افزار در طول سالیان فعالیت مرکز مطالعات و پاسخ‌گویی به شبهات اشاره و ابراز کرد: نرم افزارهای کم حجم آن را می‌توان از پایگاه اینترنتی اندیشه قم دانلود کرد.

 

وی افزود: نرم افزارهای تخصصی پرحجم مرکز مطالعات و پاسخ‌گویی را می‌توان از اداره محصولات این مرکز به نشانی قم، خیابان معلم، کوچه 12 جنب جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تهیه کرد.

 

مدیر اداره ارتباطات مرکز مطالعات و پاسخ‌گویی عنوان کرد: خرید نرم‌افزارهای پاسخ 1، پاسخ 2 و سایر نرم افزارهای تخصصی مناسبتی مرکز مطالعات و پاسخ‌گویی از طریق پایگاه اینترنتی اداره محصولات این مرکز نیز ممکن است.

 

وی همچنین به تهیه محتوای نرم افزار پاسخ 3 از سوی پژوهشگران مرکز مطالعات اشاره و خاطرنشان کرد: نرم افزار پاسخ 2 قریب به 14 پرسش و پاسخ تخصصی را در خود جای داده بود که با استقبال خوبی از سوی طلاب و دانشجویان مواجه شد؛ تاجایی که بیش از 10 مرتبه به تجدید نشر رسیده است.

 

حجت‌الاسلام مهدوی در پایان گفت: مراسم رونمایی از نرم افزار پاسخ (ویژه ولایت فقیه) سه شنبه هفته جاری ساعت 9 صبح با حضور آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری در مرکز مطالعات و پاسخ‌گویی به شبهات حوزه علمیه قم به نشانی قم، خیابان معلم، کوچه 12 جنب جامعه مدرسین برگزار می‌شود./997/ت302/ی

ارسال نظرات