۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۳
کد خبر: ۳۱۳۹۵۲

اعلام ویژه‌برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در پردیسان قم

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام فاطمی نیا با توجه به آغاز دهه فجر به برنامه‌های پردیسان قم در این دهه اشاره کرد و گفت: سخنرانی‌های این دهه در راستای بصیرت افزایی برای انتخابات خواهد بود و همچنین یادواره 700 شهید منسوب به پردیسان نیز در دهه فجر برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام فاطمي نيا، فعال فرهنگي و سياسي حوزه علميه قم

حجت الاسلام فاطمی نیا، فعال فرهنگی و سیاسی حوزه علمیه قم، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: این دهه از ایام الله خاص خدا است که مردم با ورود امام خمینی(ره) روح خدا را در وجود ایشان احساس کردند و توانستند با پیروی از ایشان نظام 2500 ساله شاهنشاهی که حمایت تمام قدرتها را به دنبال داشت سرنگون کنند.


وی گرامی داشت دهه فجر را ضروری دانست و تأکید کرد: جشن‌های این دهه باید به صورت مردمی و خودجوش در مساجد برگزار شود و موجب افزایش بصیرت مردم و شور و نشاط اجتماعی شود که در همین راستا در پردیسان در 15 بهمن دکتر علیرضا زاکانی و در 19 بهمن از دکتر صفار هرندی در مسجد حضرت زینب(س) بعد از نماز عشا و در 21 بهمن دکتر آقا تهرانی و حاج حسین یکتا در مسجد امام موسی کاظم(ع) سخنرانی خواهند داشت.


حجت الاسلام فاطمی نیا با اشاره به این که در آستانه دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز هستیم، ابراز داشت: مراسم این دهه در پردیسان با محوریت مساجد برگزار خواهد شد و با دعوت از کارشناسان سیاسی و اصولگرا به دنبال افزایش بصیرت در میان مردم هستیم که با حضور حد اکثری در انتخابات بتوانند فرد اصلح را انتخاب کنند.


وی از دیگر برنامه‌های دهه فجر در پردیسان به برگزاری یادواره شهدای منسوب به پردیسان عنوان کرد و افزود: تا الان حدود 700 شهید منسوب به اهالی پردیسان شناسایی شده است که یادواره این شهدا در روز 21 بهمن همزمان با جلسه سخنرانی در مسجد امام موسی کاظم(ع) برگزار خواهد شد.


استاد حوزه علمیه با اشاره به این که جلسات در پردیسان با همکاری نیروهای مردمی و همچنین شهرداری و سپاه و دیگر نهادها برگزار می‌شود، اظهار داشت: با همکاری تعدادی از بسیجیان ساکن پردیسان سایت خبری پردیسان نیوز به نشانی اینترنتی pardisannews.ir راه اندازی شده است که تمام اخبار پردیسان را پوشش می‌دهد./843/ت302/ی

ارسال نظرات