۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۲
کد خبر: ۳۱۳۹۶۱
مدیرکل تبلیغات استان همدان:

دهه فجر خاستگاه اصول و ارزش های اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات استان همدان با اشاره به اهمیت بزرگداشت دهه فجر گفت: رهایی از یوغ ظلم، ستم و بی عدالتی ره آورد انقلاب اسلامی برای مردم ایران بود و می توان گفت که دهه فجر جداکننده تاریخ قبل و بعد ایران است.
دشتکي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام محمد دشتکی مدیر کل تبلیغات استان همدان در جلسات بصیرتی به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی که شب گذشته در دفتر نماینده ولی فقیه برگزار شد با اشاره به اهمیت بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: گفتن عبارت اینکه دهه فجر خاستگاه اصول و ارزش های اسلام است، گزافه نیست.

 

وی در ادامه با اشاره به ره آورد های انقلاب اسلامی برای ملت ایران ابراز داشت: رهایی از یوغ ظلم، ستم و بی عدالتی ره آورد انقلاب اسلامی برای مردم ایران بود و می توان گفت که دهه فجر جداکننده تاریخ قبل و بعد ایران است.

 

حجت الاسلام دشتکی در ادامه خاطر نشان کرد: تاریخ ایران قبل از انقلاب مملو از بی عدالتی، ظلمت و نابرابری است که حاکمان در صدد بودند که خود را غالب و مردم را مغلوب کنند و این امر سبب بروز ناهنجاری های فراوانی در جامعه پیش از انقلاب اسلامی گردید.

 

وی به دوران پس از انقلاب در جامعه ایران اشاره کرد و افزود: پس از پیروزی انقلاب حاکمیت بر سرنوشت مردم بدست خود آنها بود و شمشیری که همواره بر گردن خود ملت بود پس از انقلاب توسط مردم به سمت استکبار و استعمار گرفته شد.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان یادآور شد: ستون اصلی خیمه اسلام در دهه فجر نهادینه شده است و باید گفت اسلام قله ای دارد و آن حاکمیت ولی فقیه است که آن حاکمیت در دهه فجر اتفاق افتاد.

 

وی در پایان تصریح کرد: استقلال، منزلت و خودباوری از دست آوردهای انقلاب اسلامی ایران برای ملت ایران و دیگر ملت های آزاده جهان است./979/202/ب3

 

ارسال نظرات