۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۰
کد خبر: ۳۱۳۹۷۵
امام جمعه مشهد اردهال کاشان:

آثار و برکات رهبری امام راحل در دنیا قابل مشاهده است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مشهد اردهال کاشان با اشاره به این که آثار ده سال رهبری امام خمینی(ره) بسیار زیاد بوده و است، گفت: موج عدالت خواهی، آزادی خواهی و آزاد منشی برگرفته از امام راحل تاکنون در دنیا در جریان است.
حجت الاسلام والمسلمين مهدي سليماني

حجت الاسلام مهدی سلیمانی اردهالی، امام جمعه منطقه مشهد اردهال کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزای رسا در کاشان، با اشاره به این که امام راحل انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند و آن را از گردنه های بزرگی عبور داد، گفت: استکبار جهانی در ابتدای انقلاب جنگ 8 ساله را بر ملت ایران تحمیل کرد.

 

وی افزود: عمر ده ساله رهبری امام راحل مانند عمر پیامبر اسلام(ص) کم بود، اما در آن سال های رسالت، برکات بسیاری برای اسلام و برای دین خدا به همراه داشت و آنچه اسلام در توسعه جهان اسلام دارد، از برکات آن دوران است.

 

حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به این که آثار ده سال رهبری امام خمینی(ره) بسیار زیاد بوده و است، گفت: موج عدالت خواهی، آزاد خواهی و آزاد منشی برگرفته از امام راحل تاکنون در دنیا در جریان است.

 

امام جمعه منطقه مشهد اردهال کاشان با بیان این که رهبر معظم انقلاب فرمود انقلاب اسلامی ایران بدون نام امام راحل در هیچ جای دنیا شناخته نمی شود، گفت: برخی از نهادهایی که امام خمینی(ره) ایجاد کرده است، الهامات الهی است از سوی خداوند به ایشان که نمونه آن کمیته امام خمینی(ره)، بسیج و سپاه است.

 

وی با اشاره به این که بسیج خاری در چشم دشمنان اسلام و ایران است، گفت: آمریکا از وجود بسیج و سپاه عصبانی است، چرا که نوک پیکان حملات این نهادهای ارزشمند به سمت آمریکا است.

 

استاد درس خارج حوزه علمیه قم با اشاره به این فرمایش امام راحل مبنی بر این که پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت تان آسیب نرسد، گفت: امام راحل آمریکا را شیطان بزرگ می دانست، چرا که آمریکا تمام سیاست اش بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران است، از این رو نمی توان با آن مماشات کرد.

 

به گفته وی، موفقیت امروز ایران اسلامی در سایه قاطعیت و صداقت به عنوان درسی است که امام راحل به ما داده است.

 

حجت الاسلام سلیمانی اردهالی با تأکید بر این که تکرار منطق گذشته آمریکا در قبال ایران موجب زیر پاگذاشتن این کشور از سوی مردم ایران می شود، گفت: پیروزی در برابر استکبار در گرو توجه به آرمان های امام راحل و بیانات رهبر معظم انقلاب است./1307/302/ب1

ارسال نظرات