۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰
کد خبر: ۳۱۳۹۸۸
آیت الله مجتهد شبستری:

عظمت انقلاب در جهان به برکت قرآن کریم است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه تبریز با بیان این‌که انقلاب اسلامی ایران در سایه قرآن کریم به پیروزی رسید، گفت: عظمت انقلاب اسلامی در جهان به برکت قرآن و فرامین الهی آن است.
همايش بسيج طلاب تبريز با حضور آيت الله شبستري در تبريز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهد شبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، شب گذشته در جشن نور قرآن با تأکید بر انس هر چه بیشتر با قرآن کریم و آیات الهی، اظهار داشت: نباید اجازه داد تا جامعه از قرآن و فرهنگ قرآنی فاصله بگیرد.

 

وی با بیان این‌که انقلاب اسلام ایران در سایه قرآن کریم به پیروزی رسید، تصریح کرد: عظمت انقلاب اسلامی در جهان به برکت قرآن و فرامین الهی آن است، عزت و کرامت امروز در جامعه همه به برکت انس و الفت با قرآن کریم است.


عضو خبرگان رهبری ملت را پیرو و پشتیبان رهبری عنوان و تأکید کرد: به برکت همین ولایت فقیه است که کشور اسلامی ایران در اوج امنیت و آرمش به سر می برد، ملت مؤمن و انقلابی ایران اسلامی ولایتمداری را در سایه قرآن فرا گرفتند و به ایت عزت دست پیدا کردند.


وی با بیان این‌که ملت عزتمند ایران می دانند که اعتماد به استکبار شقاوت را در پی خواهد داشت، اذعان داشت: انقلاب اسلامی ایران و بیرون کردن طاغوت که زیر پرچم استکبار به سر می برد همه زیر سایه حرکت امام راحل و آموزه های ایشان بود.


امام جمعه تبریز روحیه استکبار ستیزی ملت ایران را عامل عزت و عظمت و بیداری منطقه عنوان و تأکید کرد: این روحیه ریشه در آموزه های قرآن دارد، ولی متأسفانه عده‌ای تلاش دارند تا این نور الهی را کم فروغ و خاموش کنند.


وی با اشاره به برنامه دشمن در خاموش کردن نور الهی به ویژه قرآن کریم، خاطرنشان کرد: برخی با القای شبهات ادعا می کنند که قرآن تراوشات ذهنی پیامبر اسلام است و ریشه و حیانی ندارد، دشمن از این رهگذر تلاش دارد که بین ملت و قرآن فاصله ایجاد کند.


نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به هشدار رهبری درباره تحریف ارزش های انقلابی اسلامی، تأکید کرد: تحریف در این کتاب شریف هیچگاه راه نخواهد داشت و امید آن داریم که هر روز شاهد شکوفایی هر چه بیشتر مخافل قرآنی در کشور به ویژه استان باشیم.


وی با تأکید بر جدی گرفتن انس با قرآن و حفظ آن، تصریح کرد: جوانان امروز باید رغبت و علاقه بیشتری به قرآن داشته باشند و به حفظ قرأن اهتمام بورزند./854/203/ب1

ارسال نظرات