۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹
کد خبر: ۳۱۴۰۰۸
نماینده ولی‌فقیه در قزوین:

نصرت و اراده خدا دست مستکبران را از جهان اسلام کوتاه خواهد کرد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با بیان این‌که نصرت و اراده خدا دست مستکبران را از جهان اسلام کوتاه خواهد کرد، گفت: همان اراده‌ای که سبب شد انقلاب اسلامی ایران به ثمر بنشیند برای سایر ملل نیز وجود دارد و این مسجل است که خداوند متعال زمین را به‌دست بندگان شایسته خدا خواهد داد.
حجت الاسلام والمسلمين عبدالکريم عابديني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین صبح امروز در نخستین روز از ایام‌الله دهه فجر با حضور در مزار شهدای استان قزوین در دیدار با مسؤولان، فرماندهان نظامی و انتظامی استان با آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی ایران تجدید پیمان کردند.

 

نخستین قدم برای پیروزی انقلاب اسلامی

وی در ادامه با تأکید بر اهمیت ایام الله دهه فجر افزود: روزی در این ساعات جمعیتی میلیونی در مسیری چندین کیلومتری منتظر بودند تا امام خمینی (ره) به ایران بازگردد و با وجود این‌که شرق و غرب تمایلی به پیروزی انقلاب نداشتند، اما اراده خداوند در این بود که امام (ره) به ایران بیاید و انقلاب به پیروزی برسد.

 

نصرت و اراده خدا دست مستکبران را از جهان اسلام کوتاه خواهد کرد

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی با بیان این‌که نصرت و اراده خدا دست مستکبران را از جهان اسلام کوتاه خواهد کرد گفت: همان اراده‌ای که سبب شد انقلاب اسلامی ایران به ثمر بنشیند و هیچ اراده‌ای در مقابل آن قرار نگیرد، برای سایر ملل نیز وجود دارد و این مسجل است که خداوند متعال زمین را به‌دست بندگان شایسته خدا خواهد داد.

 

وی در پایان گفت: اراده خدای متعال در پیروزی کشورهای اسلامی چون عراق، یمن، سوریه و فلسطین است و همان‌گونه که اراده خدا در پیروزی انقلاب اسلامی ایران به ثمر نشست، در پیروزی آن‌ها نیز به ثمر خواهد نشست و انقلاب اسلامی ایران به سایر ملل مسلمان صادر خواهد شد./955/203/ب1

ارسال نظرات