۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۳۱۴۰۲۳
استاندار کرمان:

ولایت فقیه محور وحدت در بین مردم است

خبرگزاری رسا ـ رزم حسینی گفت: پایمردی مردم و هوشمندی و درایت رهبری در اداره امور کشور سبب شد این انقلاب همچنان پایدار بماند و دشمنان را نومید سازد البته محور وحدت میان مردم در کشور ولی فقیه است که هم سبب ایجاد امنیت ملی و هم انسجام داخلی کشور است چنانچه شاهدیم که اگر ولی فقیه و حمایت های ایشان نبود مسأله برجام به ثمر نمی رسید از این رو راز ماندگاری و پایمردی ما ولی فقیه است.
مهندس رزم حسيني استاندار کرمان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، رزم حسینی استاندار کرمان امروز در مراسم گرامیداشت سی وهفتمین سالگرد ورود امام خمینی (ره) و آغاز دهه فجر ضمن گرامیداشت یاد شهدای انقلاب و امام شهدا، اظهار داشت: این انقلاب در قرنی طلوع کرد که گرچه انقلاب های دیگری در دنیا شکل گرفته بود اما هیچ یک از آنها دارای ماهیت و شاخصه و برجستگی انقلاب اسلامی نبود چرا که اکثر آنها؛ انقلاب هایی مارکسیستی و غیر دینی بود.


وی بیان داشت: در پایان قرن بیستم؛ انقلابی نوظهور و جدید که صد در صد بر پایه حمایت مردمی بود شکل گرفت و تمام اقشار مردم در آن مشارکت نمودند و با جان و مال خود آن را حمایت کردند و همین امر موجب برجستگی و پایداری این انقلاب بود.


رزم حسینی عنوان داشت: یکی دیگر ازشاخصه های این انقلاب نسبت به دیگر انقلاب ها؛ وجود رهبر دینی با اقتدار و با صلابت است که سکان آن را در دست گرفته و هدایت نمود چرا که ایشان رهبری ممتاز بودند و در قلب مردم نفوذ داشتند.


وی ابراز داشت: محتوای این انقلاب، جمهوری اسلامی همگام با فرهنگ دینی مردم است از این رو انقلابی بی سابقه در سطح جهان بوده و هست چراکه نظام شکل گرفته بر پایه این انقلاب، بر رأی مردم استوار است چنانچه امام خمینی (ره) فرمودند: میزان رأی مردم است و مقام معظم رهبری نیز فرمودند: رأی مردم حق الناس است بنابراین جمهوریت نظام شکل گرفت و در کنار اسلامی بودن آن استوار شد.


استاندار کرمان یادآور شد: وقتی نظامی این چنین استوار و محکم بر اساس ارزشهای اسلامی شکل می گیرد؛ طبیعی است که دشمنان تمام تلاش خود را انجام دهند تا این انقلاب را بر اندازند اما خوشبختانه با ایستادگی و مقاومت مردم چه در جریان 8 سال دفاع مقدس و سپس تحریم های همه جانبه، آنان موفق نشده و مأیوس شدند چرا که مردم نشان دادند که هیچ قدرتی آنان را از پا نمی اندازد.


وی ادامه داد: پایمردی مردم و هوشمندی و درایت رهبری در اداره امور کشور موجب شد این انقلاب همچنان پایدار بماند و دشمنان را نومید سازد البته محور وحدت میان مردم در کشور ولی فقیه است که هم موجب ایجاد امنیت ملی و هم انسجام داخلی کشور است چنانچه شاهدیم که اگر ولی فقیه و حمایت های ایشان نبود مساله برجام به ثمر نمی رسید از این رو راز ماندگاری و پایمردی ما ولی فقیه است.


این مقام مسوول در رابطه با رسالت مسؤولان جامعه خاطرنشان کرد: ما در برابر این مردم فداکار مسؤولیت داریم و باید در جهت مقاوم سازی اقتصاد و فرهنگ و نظاممان قدم برداریم و ایران را از جهات مختلف قوی تر از امروز سازیم.


وی عنوان کرد: گام برداشتن در جهت توسعه اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی از وظایف اصلی مسؤولین نظام است که البته واقفیم که کاستی هایی در این زمینه وجود دارد و به همین جهت از تمامی ملت غیور ایران عذرخواهی می‌کنیم اما تمام تلاشمان را میکنیم تا با رفع این کاستی ها به آبادانی هرچه بیشتر برسیم.

 

استاندار کرمان گفت: از برجسته ترین شاخصه های امام راحل (ره) به عنوان معمار بزرگ انقلاب؛ راستگویی و صداقت ایشان با مردم بود که ما نیز امروز باید پیرو ایشان باشیم چرا که شهدا نرفتند که ما کشوری فقیر تر داشته باشیم بلکه آنان رفتند تا ما در همه حوزه ها پیشرفت کنیم و با همدلی و وحدت نظام خود را آبادتر سازیم.


وی افزود: یکی از رهبران انقلاب در استان کرمان نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان بود که امروز محور وحدت استان ما است از این رو آرامشی که در استان وجود دارد کم سابقه است چرا که اکنون در اوج عقلانیت سیاسی خود هستیم.


رزم حسینی بیان کرد: از آنجا که یک مسؤول به تنهایی نمی تواند جامعه را بسازد نیاز است تا با همکاری و همدلی در جهت رشد اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی تلاش کنیم چراکه استان ما دارای ظرفیت های فراوانی است که با شکل گیری مثلث توسعه اقتصادی قابل بهره برداری است.


وی ضمن ارائه گزارشی از پیشرفت های استان در سالهای اخیر، تاکید کرد: باید همواره فضای همدلی در ارکان حکومت حفظ شود تا پیشرفتی بدون چالش داشته باشیم همچنین نباید بگذاریم همبستگی و پایداری استانی دستخوش سیاست بازی شود چرا که در غیر این صورت توفیقات لازم حاصل نمی شود.


استاندار کرمان در پایان با اشاره به اهمیت مسأله انتخابات و همچنین راهپیمایی روز 22 بهمن گفت: همه ما باید در جهت شکل گیری انتخابات پرشور تلاش کنیم و با این کار به جهانیان ثابت کنیم که همچنان حامی نظام و سرزمینمان هستیم و همچنین با شرکت همه جانبه در راهپیمایی 22 بهمن به دشمن نشان دهیم که وفادار به نظام هستیم تا در پناه اسلام و رهبری بتوانیم کشوری آباد داشته باشیم./9703/202/ب3

ارسال نظرات