۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۰
کد خبر: ۳۱۴۱۷۳
مدیر حوزه علمیه حضرت نجمه خاتون:

پیروزی انقلاب اسلامی ثمره درایت پیامبرگونه امام راحل و استقامت مردم بود

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه حضرت نجمه خاتون(س) گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ثمره درایت پیامبرگونه امام راحل و صبر و استقامت مردم ایثارگر ایران بود که موجب حیرت دشمنان کینه توز اسلام شد.
انقلاب اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نرگس یاوران، مدیر حوزه علمیه حضرت نجمه خاتون(س) امروز به مناسبت آغاز دهه فجر با موضوع انقلاب در حوزه علمیه نجمه خاتون(س) به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: امروز 12 بهمن و سیو هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب است.

 

وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی ثمره درایت پیامبرگونه امام راحل و صبر و استقامت مردم ایثارگر ایران بود که موجب حیرت دشمنان کینه توز اسلام شد.

 

یاوران با اشاره به نقش طلاب در حفظ و نگهداری از آرمان‌های انقلاب اسلامی، بیان داشت: همه مردم به ویژه طلاب معزز که امر تبلیغ از مهم‌ترین وظایف آنان محسوب می‌شود باید در راستای حفاظت و صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی تلاشی مضاعف داشته باشند.

 

مدیر حوزه علمیه حضرت نجمه خاتون(س) ابراز کرد: طلاب باید در ارتقاع توانمندی و تأثیرگذاری خود در سطح جامعه و تهذیب نفس همت کنند تا بتوانند از نفوذ فرهنگی دشمن که ارزش‌های انقلاب را هدف گرفته است جلوگیری کنند.

 

وی عنوان کرد: بیداری اسلامی که در منطقه و جهان اسلام بوجود آمده است تنها به دلیل الگوگیری از انقلاب اسلامی ایران بود و این بیانگر ارزش بالا و نفوذ انقلاب در منطقه است.

 

یاوران ادامه داد: از این رو همه ما وظیفه داریم تا با آگاهی رساندن به خانوادهها و دیگر اقشار به تبیین اهمیت و جایگاه انقلاب اسلامی و حرکت عظیم و تاریخی آن در سال 57 بپردازیم.

 

مدیر حوزه علمیه حضرت نجمه خاتون(س) در پایان خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند دهه فجر خود مانع آن بود که امام راحل و انقلاب از ذهن مردم خارج شود در حالی که دشمن همه خصومت خود را بر مبنی حذف انقلاب و آرمان‌های امام راحل قرار داده است.

 

همچنین امروز همزمان با سی‌وهشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی راس ساعت 9:33 زنگ گلبانگ انقلاب به مناسبت ورود امام راحل به ایران به صورت نمادین در این مدرسه علمیه طنین انداز شد./813/202/ب2

ارسال نظرات