۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۷
کد خبر: ۳۱۴۱۸۱
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

اقتدار امروز ایران حاصل ایستادگی در برابر زیاده خواهی های استکبار است

خبرگزاری رسا ـ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام شناساندن اهداف و انگیزه‌های انقلاب به نسل امروز را بهترین راه برای ادامه اندیشه و تفکر مبارزان انقلابی دانست و گفت: اقتدار امروز ایران حاصل پایبندی به اسلام و ایستادگی در برابر زیاده خواهی های غرب و استکبار است.
حسين مظفر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حسین مظفر، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، شامگاه دوشنبه، 12 بهمن ماه، در جمع مردم انقلابی شهرکرد در مصلای بزرگ این شهر، سالروز ورود تاریخی امام خمینی(ره) به میهن انقلاب اسلامی را موجب یأس و ناامیدی دشمن خواند و اظهار داشت: انقلاب اسلامی در سال 1357 با بصیرت و پیوند با امام خمینی)ره) و مشت‌های گره کرده مردم علیه رژیمی تا دندان مسلح توانست پیروز شود و این پیروزی، خشم بیگانگان و مخالفان را برانگیخت.


مظفر با یادآوری گذشت سی و هفت سال از پیروزی انقلاب بر فریبکاران، توطئه‌گران، تهدیدها و تحریم‌ها خاطرنشان کرد: این انقلاب آسان به ثمر نرسیده است؛ بنابراین همیشه باید از کسانی که در این عرصه جان‌فشانی کردند، قدردانی کرد.

 

وی در ادامه شناساندن اهداف و انگیزه‌های انقلاب به نسل امروز را بهترین راه برای ادامه اندیشه و تفکر مبارزان انقلابی دانست و گفت: باید نسبت به ارزش‌های انقلاب و امام هوشیار باشیم و حضور خود را در صحنه سیاسی و اجتماعی با جلوگیری از افراط گرایی پررنگ کنیم و آگاه باشیم که شیطان همیشه بیدار است و ارکان خود را بر علیه ما بسیج کرده است.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، توطئه‌های مختلف دشمنان  از جمله کودتا، تحریک نظامی،‌ حمایت همه‌جانبه از دشمن مهاجم، معارضه‌ سخت، معارضه‌ نرم، فشارهای مضاعف امپراطوری خبیث رسانه‌ای و تحریم‌های شدید و روزافزون را یادآوری کرد وافزود: آن‌ها در سه دهه‌ اخیر هرچه در توان داشته‌اند، به کار گرفته‌اند تا ملت را ناامید و به اسلام و جمهوری اسلامی بدبین کنند و از صحنه خارج سازند، اما به فضل الهی، مردم شاداب‌تر، فعال‌تر و وفادارتر شده‌اند.


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اقتدار امروز ایران حاصل پایبندی به اسلام و ایستادگی در برابر زیاده خواهی های غرب و استکبار است.

 

وی با اشاره به تلاشهای دانشمندان هسته‏ای کشور، تصریح کرد: آمریکا میخواهد با انحصاری کردن علم سردمدار دنیا باشد اما علم انحصاری نیست و متعلق به همه دانشمندان و مردم دنیا است و همه حق بهرهگیری از علم را دارند و دانشمندان هسته‎‎ای ایران در راه کشف خواص اتم و کاربردی کردن آن از هیچ کوششی فرو نخواهند گذاشت و در برابر استعمار علم خواهند ایستاد.

 

وی نظریه ولایت فقیه را برترین نظریه دنیا دانست و خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) با طرح این نظریه به ایران هویتی دوباره بخشید و ما باید با بهرهگیری از این نظریه در برابر تهاجم فرهنگی غرب که به فرموده رهبر معظم انقلاب شبیخون فرهنگی غرب به اسلام است، ایستادگی کنیم.

 

مظفر شرکت در انتخابات را تکلیف و حق مردم دانست و تصریح کرد: اگر حق ما است که سرنوشت کشورمان را رقم بزنیم پس مؤظفیم که در پای صندوق رأی شرکت کنیم و نسبت به آینده خود دغدغه داشته باشیم.

 

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که مسؤولان نظام باید اعتقاد و التزام را با هم دارا باشند، تصریح کرد: اصل برائت مربوط به حقوق شهروندی است و باید یقین پیدا کنیم که فردی را که انتخاب می‌کنیم به نظام و ولایت معتقد است.

 

وی حضور و مشارکت مردم در 22 بهمن را حیات سیاسی و اجتماعی نظام دانست و افزود: باید با حضور پرشور خود در این راهپیمایی همچون گذشته برگ زرینی را در تاریخ ثبت کنیم تا موجب امید و شادی در دوستان نظام و ناامیدی دشمنان شویم.

 

وی با بیان این که انقلاب ما بدون ‍‌شباهت با انقلاب صدر اسلام نیست، خاطرنشان کرد: شکل گیری انقلاب و به وجود آمدن یاران انقلاب موجب خشم و غضب استکبار جهانی شده است.

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: انقلاب ما با دیگر انقلاب‌ها از نظر کیفیت، هدف و انگیزه قیام فرق دارد چرا که این انقلاب نشأت گرفته از دین و قرآن است./9457/پ202/ج1

ارسال نظرات