۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۶
کد خبر: ۳۱۴۱۹۴
فرمانده بسیج مدرسه علمیه فاطمه معصومه مشهد:

هر رأی ما قطره خونی برای حیات ایران اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده بسیج مدرسه علمیه فاطمه معصومه(س) مشهد با اشاره به این که هر رأی ما قطره خونی برای حیات ایران اسلامی است، گفت: دشمن روزی از رنگ سبز سپاه، روزی از رنگ خاکی بسیج، روزی از سرخی خون شهید، روزی از رنگ مشکی چادرها، روزی از کیک زرد هسته ای و اکنون از جوهر آبی انگشت ها می ترسد.
سليماني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، خانم فاطمه سلیمانی، فرمانده بسیج مدرسه علمیه فاطمه معصومه(س) مشهد، امروز در مراسم ویژه دهه فجر مدرسه علمیه فاطمه معصومه(س) مشهد که در سالن اجتماعات این مرکز برگزار شد، گفت: رأی دادن ما یک مسؤولیت شرعی است.

 

وی به اهمیت انتخابات اشاره و ابراز داشت: انتخابات برای بقا اسلام، عزت کشور و امنیت جامعه دارای اهمیت است. ما با شرکت در انتخابات دشمن را ناامید می کنیم.

 

این استاد حوزه علمیه خواهران مشهد با اشاره به این که هر رأی ما قطره خونی برای حیات ایران اسلامی است، افزود: دشمن از رنگ ها می ترسد؛ روزی از رنگ سبز سپاه، روزی از رنگ خاکی بسیج، روزی از سرخی خون شهید، روزی از رنگ مشکی چادرها، روزی از کیک زرد هسته ای و اکنون از جوهر آبی انگشت ها می ترسد.

 

سلیمانی به فرآیند انتخاب اشاره کرد و گفت: متأسفانه برخی افراد تحقیق نکرده رأی می دهند، در حالیکه ما باید برای رأی دادن مراحل مطالعه، تحقیق، مقایسه، مشاوره و توکل سپری کنیم.

 

وابستگی های حزبی و طرفداران کاندیداها را بررسی کنید
فرمانده بسیج مدرسه علمیه فاطمه معصومه(س) مشهد ابراز داشت: برای رأی دادن باید به سابقه علمی و عملی، وابستگی های حزبی، طرفداران و مبلغان و آثار مکتبوب فرد مورد نظر دقت کنیم.

 

وی خطاب به خواهران طلاب ابراز داشت: باید نگاه کنیم که وعده های نامزد انتخابی تا چه اندازه با توانایی های او مطابق است؛ چرا که بعضی از کاندیداها وعده هایی می دهند که نمی توانند عملی کنند. برخی ادعا می کند می توانند مشکلات اقتصادی را در مدت کوتاه حل کنند که این کار از نظر عقلی امکان پذیر نیست.

 

این استاد حوزه علمیه خواهران مشهد با اشاره به این که نماینده خود را بر اساس ملاک های رهبر معظم انقلاب انتخاب کنید، افزود: بر اساس نظر حضرت آیت الله خامنه ای، نماینده مردم باید به فکر معیشت مردم، دین مردم، فرهنگ مردم و دنیا و آخرت مردم باشد.

  

رهبر معظم انقلاب نعمت الهی هستند
وی با خاطر نشان کردن این که رهبر معظم انقلاب نعمت الهی هستند، افزود: ما رهبر فرزانه ای داریم، مراقب باشیم که روز قیامت از نعمت ها از ما سؤال می کنند، ثُمَّ لَتُسْأَلُنَّ یَوْمَئِذٍ عَنِ النَّعِیمِ.

 

سلیمانی با خاطر نشان کردن این که نماینده مردم باید معتقد به اسلام و خدمتگزار مردم باشد، گفت: نماینده مردم باید طعم فقر را چشیده باشد تا بتواند مدافع پابرهنگان باشد.

 

فرمانده بسیج مدرسه علمیه فاطمه معصومه(س) مشهد با اشاره به این که رآی ما باید برخاسته از بصیرت باشد، ابراز داشت: بصیرت در پرتو تقوا به دست می آید؛ خداوند متعال در قرآن کریم می فرماید:« یِا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ إَن تَتَّقُواْ اللّهَ یَجْعَل لَّکُمْ فُرْقَاناً، اى مؤمنان! اگر از خداوند پروا کنید، براى شما نیروى تشخیص حق از باطل قرار مى‏دهد.»، بر مبنای این آیه اگر تقوا داشته باشیم، خداوند سبحان نیروی فرقان که قدرت تشخیص حق از باطل است را به ما عطا می کند./1309/202/ب2

ارسال نظرات