۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۳:۴۵
کد خبر: ۳۱۴۲۰۸
مدیر آموزش و تربیت مسجد مقدس جمکران عنوان کرد؛

برگزاری کارگاه آموزشی «تعلیم و تربیت اسلامی» ویژه کارشناسان مرکز گل نرگس

خبرگزاری رسا ـ مدیر آموزش و تربیت مسجد مقدس جمکران گفت: به منظور ارتقای سطح کیفی برنامه‌های مرکز فرهنگی گل نرگس و بهره‌مندی بیشتر کودکان زائر از این برنامه‌ها، دوره آموزشی تعلیم و تربیت اسلامی ویژه کارشناسان این مرکز برگزار شد.
 مسجد مقدس جمکران

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام سجاد نیکخو با اشاره به فعالیت‌های مرکز گل نرگس مسجد مقدس جمکران ویژه کودکان، اظهار کرد: به منظور ارتقای سطح کیفی برنامه‌های مرکز فرهنگی گل نرگس و بهره‌مندی بیشتر کودکان زائر از امکانات و برنامه‌های این مرکز، دوره آموزشی چهار روزه ویژه کارشناسان و مربیان در مشهد مقدس برگزار شد.


وی افزود: از آنجا که مرکز فرهنگی گل نرگس در عرصه‌های آموزشی و تربیتی فعالیت می‌کند، در این دوره آموزشی، کارگاه آموزشی با موضوع «تعلیم و تربیت اسلامی» در آستان قدس رضوی برگزار شد.


مدیر آموزش و تربیت مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه در این دوره حدود 30 نفر از کارشناسان و مربیان مرکز گل نرگس مسجد مقدس جمکران حضور داشتند، بیان کرد: این کارشناسان علاوه بر حضور در کارگاه‌های آموزشی، از کانون پرورش فکری کودک و نوجوان شهر مقدس مشهد بازدید کرده و با محصولات این کانون آشنا شدند.


نیکخو بازدید از موزه مرکزی آستان قدس رضوی، گنجینه قرآن کریم و مرکز شمیم رضوان را از دیگر برنامه‌های این دوره عنوان و خاطرنشان کرد: علاوه بر این دوره، نشست مشترکی بین مدیر آموزش و تربیت مسجد مقدس جمکران و حجت‌الاسلام هاشمی، معاون فرهنگی آستان قدس رضوی برای ایجاد زمینه‌های تعامل و همکاری در تولید محتواهای فرهنگی برگزار شد./1323/د103/ی

منبع: روابط عمومی مسجد مقدس جمکران

ارسال نظرات