۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۴
کد خبر: ۳۱۴۲۱۳
رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان:

ایران اسلامی در همه زمینه ها بعد از انقلاب پیشرفت کرده است

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان گفت: علی رغم تمام فشارها، تهدیدها و تحریم ها، ایران اسلامی دارای پیشرفت های بسیاری بوده که این مهم به واسطه بیانات روشنگرانه و تدابیر رهبر معظم انقلاب و تبعیت مردم شریف ایران از ولایت فقیه است.
سيد عبدالصاحب حسيني

حجت‌الاسلام سید عبدالصاحب حسینی، رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر، گفت: وضعیت نظام جمهوری اسلامی ایران بعد از گذشت 37 سال از عمر انقلاب بسیار مطلوب است.

 

وی افزود: درحالی سی و هفتمین سال پیروزی انقلاب را جشن می گیریم که بر آمریکای جنایتکار فائق آمده ایم و بعد از 12 سال یا حتی از بعد از ایجاد انقلاب، دشمن شاهد پیشرفت ایران اسلامی در همه عرصه ها است.

 

حجت الاسلام حسینی با بیان این که ایران اسلامی در تکنولوژی و صنعت و تولید علم پیشرفت های شگرفی داشته است، گفت: ایران اسلامی در اوج قدرت ملوانان آمریکایی را دستگیر کرد که این مهم شکوهی بود که به دست نیروی دریایی سپاه شکل گرفت.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان با اشاره به پرواز پهباد ایرانی بر فراز ناو جنگی آمریکا و عکس برداری از آن ناو، افزود: چنین اتفاقاتی بی سابقه بوده که نشان از عظمت و قدرت ایرانی اسلامی است.

 

وی با تأکید بر این که آمریکا که مدعی قدرت برتر در جهان بود، امروز ایران اسلامی را در جایگاهی می بیند که در معادلات منطقه حرف اول را می زند، گفت: در سی و هفتمین سالگرد انقلاب اسلامی شاهد جایگاه بالای ایران در منطقه هستیم.

 

به گفته وی، علی رغم تمام فشارها، تهدیدها و تحریم ها، ایران اسلامی دارای پیشرفت های بسیاری بوده که این مهم به واسطه بیانات روشنگرانه و تدابیر رهبر معظم انقلاب و تبعیت مردم شریف ایران از ولایت فقیه است.

 

حجت الاسلام حسینی با تأکید بر این که مسؤولان وظیفه حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران را دارند، گفت: مسؤولان باید از دستاورهای بزرگی که دشمن به دنبال از بین بردن آن است، حراست کنند.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان با بیان این که دنیا شاهد رشد و شکوفایی ایران علی رغم تلاش دشمنان است، گفت: ضعف هایی در مسایل اقتصادی وجود دارد که این موضوع به عملکرد دولت مردان کشور مربوط می شود.

 

حجت الاسلام حسینی با انتقاد از گره زدن مشکلات کشور به تحریم ها، گفت: مسؤولان باید با برنامه ریزی صحیح، مشکلات مردم را برطرف کنند تا ایران اسلامی به عنوان یک الگو به کشورهای دنیا معرفی شود./1307/302/ب3

 

ارسال نظرات