۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰
کد خبر: ۳۱۴۲۴۱
امام جمعه اهل سنت تربت جام:

دشمن تلاش می‌کند تا مانع از حضور حداکثری مردم در انتخابات شود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اهل سنت تربت جام گفت: دشمن همه تلاشش این است که مانع از حضور حداکثری مردم در انتخابات شود تا بدین وسیله اعلام کند که مردم با جمهوری اسلامی مخالف هستند و در این راستا فعالیت های ضد اسلامی خودشان را توسعه می دهند و تبلیغات گسترده ای را هم شروع کردند.
7 اسفند

 

مولوی شرف الدین جامی الاحمدی امام جمعه اهل سنت تربت جام مشهور به حاجی قاسمی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، با اشاره به آیات قرآنی گفت: بایستی علمای اسلام و کسانی که نفوذ بین مردم دارند برای آگاه سازی مردم و برای ایجاد وحدت و محبت بین فرق و امت اسلامی تلاش کنند.

 

 

وی افزود: چرا که اگر وحدت نداشتیم کسانی که ضد اسلام هستند و تصمیم براین دارند که اسلام را نابود کنند به ویژه یهود و نصارا که خداوند هم خطاب به پیامبرش فرمود به هیچ عنوان شما نمی توانید یهود و نصارا را راضی کنید مگر این که جزو ملت و قوم آنها شوید و آفکار آنها را قبول کنید.

 

وی ادامه داد: این موضوع در شرایط امروز هم مصداق پیدا کرده است که هر گونه مراسم و اجلاسی که برای وحدت گذاشته می شود و یا مذاکراتی هم گذاشته می شود از آن جمله مذاکرات جمهوری اسلامی و 1+5 تمام شده است و برجام به پیروزی رسیده است و بایستی تحریم ها لغو شود بازهم عهد شکنی در این زمینه صورت می گیرد و بازی درمی آورند.

 

امام جمعه اهل سنت تربت جام در ادامه با اشاره به سخنان رهبری مبنی بر حضور حداکثری مردم در انتخابات گفت: آبروی اسلام  به حضور حداکثری مردم در انتخابات است چرا که معاندین ومخالفان جمهوری اسلامی تبلیغ می کنند که دیگر ملت ایران از این نظام روی برگردان شوند و جایگاه حکومت اسلامی را تضعیف کنند.

 

شرکت حداکثری در انتخابات مشت محکمی بر دهان یاوه گویان است

وی ادامه داد: دشمن همه تلاشش اینست که مانع از حضور حداکثری مردم در انتخابات شود تا بدین وسیله اعلام کند که مردم با جمهوری اسلامی مخالف هستند و در این راستا فعالیت های ضد اسلامی خودشان را توسعه  می دهند و تبلیغات گسترده ای را هم شروع کردند.

 

امام جمعه اهل سنت ابراز داشت: بایستی نهایت تلاش خودمان را انجام دهیم تا حضور حداکثری مردم در انتخابات محقق شود و انتخابات حداکثری شود و صد در صد مردم در این انتخابات شرکت کنند چرا که این شرکت حداکثری در انتخابات مشت محکمی بر دهان یاوه گویان است.

 

وی افزود: وقتی که حتی مخالفین نظام هم در سایه این نظام زندگی می کنند و از امکانات بهره می برند این ظلم است که در انتخابات شرکت نکنند وهمکاری نداشته باشند وبایستی در این مسئله اجتماعی و سیاسی که حیثیت مملکت و نظام  ما در این امر است شرکت کنند.

 

امام جمعه اهل سنت تربت جام اظهار کرد: توصیه ام به همه مردم به ویژه اهل سنت اینست که زن و مردم  در این انتخابات شرکت کنند و در پای صندوق های رأی حضور یابند./934/302/ب3

ارسال نظرات