۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳
کد خبر: ۳۱۴۲۶۲

ویژه برنامه های حوزه علمیه مروی به مناسبت دهه فجر

خبرگزاری رسا ـ معاون روابط عمومی حوزه علمیه مروی از برگزاری ویژه برنامه های متنوعی با موضوع انقلاب اسلامی در مدارس علمیه تابعه حوزه علمیه مروی خبر داد.
حوزه علميه مروي

حجت الاسلام سعید رضایی معاون امور طلاب و روابط عمومی حوزه علمیه مروی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از اجرای برنامه های ویژه دهه مبارکه فجر در حوزه علمیه مروی خبر داد.

 

 

 

وی برگزاری سه نمایشگاه پوسترهای مفهومی انقلاب را به عنوان نخستین برنامه دهه فجر این حوزه علمیه ذکر کرد و گفت: این نمایشگاه‌ها در مدارس علمیه مروی، قنبرعلی‌خان و معمار برپا خواهند شد.

 

 

 

حجت الاسلام رضایی با اشاره به اینکه پوسترهای به کار برده شده در نمایشگاه از سری پوسترهای نهضت مردمی پوستر انقلابی با عنوان پوسترهای عاشورایی است، اظهار داشت: به منظور تشویق طلاب به ایده پردازی و تفکر، دفتری برای جمع آوری نظرات طلاب در این نمایشگاه‌ها قرار داده می‌شود تا دیدگاه‌های خود را درباره مفهوم پوسترها منعکس کنند.

 

 

 

معاون روابط عمومی حوزه علمیه مروی با بیان اینکه دومین برنامه حوزه علمیه مروی در دهه فجر برگزاری مسابقه عکاسی با موضوع انقلاب اسلامی است، اذعان داشت: این مسابقه ویژه طلاب حوزه علمیه مروی بوده و به آزاد طلاب می‌توانند با تلفن همراه خود از سوژه‌های مرتبط با انقلاب اسلامی و سالگرد پیروزی آن عکسبرداری که و برای مسؤول مسابقه ارسال کنند تا در پایان این دهه به نفرات برگزیده که عکس های مطلوب و پرمفهومی گرفته‌اند هدایایی از سوی حوزه علمیه تقدیم شود.

 

 

 

وی همچنین از اعلام فراخوان برای کرسی آزاد اندیشی با موضوع «تمدن سازی و انقلاب اسلامی» بین طلاب مروی خبر داد و گفت: در صورت استقبال طلاب در جلسه‌ای با حضور یکی از اساتید برجسته حوزه علمیه مروی این کرسی تشکیل می‌شود و طلاب ثبت نام کننده به سخنرانی با محور موضوع اعلام شده پرداخته و از نظریات خود دفاع می‌کنند.

 

 

 

معاون امور طلاب حوزه علمیه مروی در پایان از برگزاری مسابقه کتابخوانی با محوریت انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: از تمامی طلاب مدارس تابعه حوزه علمیه مروی می خواهیم که با حضور پررنگ خود روحیه انقلابی طلاب و روحانیان را به نمایش بگذارند./959/302/ب1

ارسال نظرات