۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷
کد خبر: ۳۱۴۲۶۴

دوره آموزشی جریان های معارض فرهنگی در بندرعباس برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ دوره آموزشی جریان های معارض فرهنگی ویژه مسؤولان تشکل های دینی و مداحان با حضور رییس دانشگاه هنر تهران در بندر عباس برگزار شد.
نفوذ فرهنگي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، علی اشرف نوری در کارگاه آموزش تخصصی با موضوع شناخت جریانات معارض فرهنگی که سه شنبه 13 بهمن ماه با هدف ارتقای سطح علمی و آموزشی مسؤولان تشکل های دینی و هیأت های مذهبی، در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان برگزار شد، گفت: تقابل بین حق و باطل ذاتی و دائمی است که در همان زمان خلقت انسان این تعارض بین دو جبهه که یک طرف آن انسان و طرف دیگر آن ابلیس بوده، شروع شده است.

 

وی افزود: از طرف حق، می توان از پیامبران ائمه معصومین و همچنین انقلاب اسلامی در زمان حاضر نام برد و در طرف باطل شیطان و فرعونیان، معاویه و یزیدی ها و در زمان حاضر می توان از استکبار جهانی و در راس آن شیطان بزرگ یعنی آمریکا نام برد.

 

رییس دانشگاه هنر تهران با اشاره به اینکه در قدیم جنگ ها به صورت نظامی و با ابزارهای جنگی نظیر سلاح، توپخانه و به صورت آشکار بوده است بیان داشت: اما امروزه جنگ رسانه ای شده و توپخانه ها جای خود را به رسانه ها داده اند از این رو جنگ امروز جنگ فرهنگی و ابزار آن رسانه است که هویت آن پنهان و سبب تسخیر دل و فکرها می شود.

 

نوری ابرازداشت: استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا اقداماتی نظیر اسلام هراسی، ایران هراسی که با ابزار هایی مثل تروریسم بودن، تلاش برای دست یابی به سلاح هسته ای و اتهام نقض حقوق بشر در رسانه های خود علیه انقلاب اسلامی تبلیغ می کنند.

 

وی تصریح کرد: راهبرد اصلی دشمنان و مخالفان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تغییرات در دو شیوه بی ثبات سازی و نفوذ به  آن را دنبال می کنند.

 

رییس دانشگاه هنر در بخش دیگری از سخنان خود در ارتباط با اهمیت برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری اشاره و خاطر نشان کرد: مردم و مسؤولان باید در راستای برگزاری انتخابات پرشور و همچنین انتخاب اصلح، تلاش کنند./851/203/ب1

ارسال نظرات