۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۳۱۴۲۸۰
با حضور آیت‌الله حسینی بوشهری؛

نخستین نرم افزار موضوعی پاسخ‏گویی به شبهات پیرامون ولایت فقیه رونمایی شد

خبرگزاری رسا ـ نرم افزار «پاسخ به شبهات پیرامون ولایت» پیش از ظهر امروز با حضور آیت الله حسینی‌بوشهری در مرکز مطالعات و پاسخ‏گویی به شبهات حوزه علمیه قم رونمایی شد.
نرم افزار پاسخ ويژه ولايت فقيه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نرم افزار «پاسخ به شبهات پیرامون ولایت» پیش از ظهر امروز با حضور آیت الله سید هاشم حسینی‌بوشهری، مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور در مرکز مطالعات و پاسخ‏گویی به شبهات حوزه علمیه قم رونمایی شد.

 

حجت الاسلام محمد مهدوی، مدیر اداره ارتباطات مرکز مطالعات و پاسخ‏گویی به شبهات حوزه علمیه در حاشیه مراسم رونمایی از نرم افزار «پاسخ به شبهات پیرامون ولایت فقیه» به ارائه توضیحاتی درباره این نرم افزار پرداخت.

 

وی اظهار کرد: این نرم افزار حاصل تلاش کارشناسان و محققان مرکز مطالعات و پاسخ‏گویی به شبهات حوزه علمیه قم است.

 

حجت الاسلام مهدوی به قابلیت های این نرم افزار اشاره کرد و گفت: این نرم افزار دارای ویژگی های فنی به صورت چند رسانه ای، تفکیک منطقی محتوای نرم افزار، دسترسی به محتوا از طریق درختواره موضوعات، امکان جست‏و جوی اصلی و فصلی، امکان کپی و ذخیره متن در قالب word است.

 

مدیر اداره ارتباطات مرکز مطالعات و پاسخ‏گویی به شبهات ادامه داد: در این نرم افزار صدها پاسخ به شبهات پیرامون ولایت فقیه، صد کلیپ سخنرانی و مصاحبه، ده ها مقاله علمی و کتابخانه کوچکی از آثار این مرکز در آن قرار گرفته است.

 

وی افزود: قابلیت‌های علمی این نرم افزار شامل پاسخ تخصصی از سوی محققان و کارشناسان، که این پاسخ‏ها در سه مرحله بررسی شده و در محله چهارم نظارت نهایی صورت گرفته است؛ تمامی پاسخ ها به صورت تفصیلی بوده و به تمام جوانب شبهات نیز پرداخته شده است.

 

حجت الاسلام مهدوی ابراز کرد: از دیگر ویژگی های این نرم افزار، معرفی منابع در پایان هر پاسخ است و برای محققانی که نیاز به منبع دارند مفید و قابل استفاده خواهد بود.

 

وی در پایان تأکید کرد: تمامی شبهات به صورت موضوعی و با استناد به منابع دست اول پاسخ داده شده است؛ این نرم افزار، نخستین نرم افزار موضوعی مرکز مطالعات و پاسخ‏گویی به شبهات بوده که ویژه ولایت فقیه است./840/202/ب2

ارسال نظرات