۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۳۱۴۲۸۵
امام جمعه بخشایش:

انتخابات یکی از عناصر ماندگاری انقلاب است/ تدین و ولایتمداری معیار کاندیدای اصلح

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام غفاری با بیان این‌که انتخابات یکی از عناصر ماندگاری انقلاب است، به معیارهای کاندیدای اصلح اشاره کرد و گفت: استکبارستیزی، انقلابی‌گری، تدین و ولایت‌مداری از معیارهای کاندیدای اصلح است.
حجت الاسلام غفاري خطيب جمعه بخشايش

حجت الاسلام عبدالغفار غفاری ثانی، امام جمعه بخشایش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با بیان این‌که نظام اسلامی ایران به برکت خون شهدا به دست آمده است، اظهار داشت: لازم است در حفظ و صیانت از این انقلاب مجاهده کرد.


وی با اشاره به انتخابات پیش روی کشور و ملت ایران، آن را آزمونی بزرگ برای ملت دانست و ابراز داشت: انتخابات اصل قدرت و اقتدار کشور است، حضور در انتخابات در مرحله نخست مهم است و باید همه برای آینده خود و فرزندان در این انتخابات شرکت کنند.


امام جمعه بخشایش ادامه داد: در کنار حضور همچنین باید در انتخاب اصلح و مناسب نیز توجه ویژه را مبذول داشت، در انتخاب کاندیدای اصلح لازم است معیاری‌های انقلابی گری، روحیه استکبارستیزی و تعلق خاطر به انقلاب و ارزش های امام راحل را در نظر داشت.


وی با بیان این‌که ضروری است دینداری و ولایتمداری را در کاندیداها احراز کرد، گفت: مجلس شورای اسلامی از قوای مهم کشور در قانون گذاری است، باید در انتخاب کاندیدا های مجلس دقت و اهمیت ویژه را در نظر داشت.


حجت الاسلام غفاری با اشاره به عناصر ماندگاری انقلاب اسلامی ایران، تصریح کرد: ماندگاری انقلاب را بایستی به‌عنوان یک هدف در نظر داشت و در این فکر بود که چگونه تأمین خواهد شد، انتخابات یکی از عناصر ماندگاری انقلاب است.


وی با اشاره به اهمیت مجلس خبرگان رهبری، دقت در انتخاب اعضاء این مجلس را مهم دانست و اظهار داشت: مجلس خبرگان یکی از عناصر مهم ماندگاری انقلاب است، چرا که این نهاد با مهم‌ترین مسأله انقلاب انتخاب رهبری و نظارت بر آن سر و کار دارد.


امام جمعه بخشایش خاطرنشان کرد: شرکت در انتخابات آبروی نظام جمهوری اسلامی، اسلام، ملّت ایران و کشور است، حتّی آن کسانی که نظام را قبول ندارند، برای حفظ کشور، برای اعتبار کشور بیایند در انتخابات شرکت کنند./854/302/ب2

ارسال نظرات