۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۶
کد خبر: ۳۱۴۳۸۱
مدیر فرهنگسرای زیارت خبر داد؛

برگزاری مراسم چهلم شیخ نمر و سالروز انقلاب بحرین همزمان با 21 بهمن

خبرگزاری رسا ـ مدیر فرهنگسرای زیارت از برگزاری مراسم چهلم شیخ نمر و سالروز انقلاب بحرین همزمان با 21 بهمن در این فرهنگسرا خبر داد و گفت: هر شب برنامه های متنوع درباره یکی از کشورهای اسلامی منطقه با حضور چهره های از آن کشورها برگزارمی شود.
شيخ نمر

حسین کمیلی، مدیر فرهنگسرای زیارت در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، از برنامه های ویژه این فرهنگسرا در ایام دهه فجر با حضور چهره های بین المللی خبر داد.

 

وی افزود: تا امروز 200 درخواست برای اعزام سخنرانان بین المللی در جشن های متنوعی که در مساجد برگزار می شود به این فرهنگسرا ارسال شده است.

 

کمیلی با اشاره به اعزام طلاب بین المللی در مشهد به مساجد و جشن های شهری در این دهه، اظهار کرد: اعزام این افراد با هدف تبیین چهره های متنوع جهانی و آشنایی مردم با مسائل بین المللی صورت می گیرد.

 

مدیر فرهنگسرای زیارت از برگزاری جشن های ویژه در این فرهنگسرا در ایام دهه فجر خبر داد و گفت: برنامه های متنوع  هر شب در خصوص یکی از کشورهای اسلامی منطقه و با حضور چهره هایی از آن کشورها برگزار می شود.

 

وی افزود: در 17 بهمن مراسمی با حضور خانواده های شهدای مدافع حرم و سردار سعید قاسمی برگزار می شود.

 

مدیر فرهنگسرای زیارت افزود:‌ بیش از 100 خانواده از شهدای تیپ فاطمیون که در سوریه به شهادت رسیده اند در مشهد زندگی می کند.

 

کمیلی خاطرنشان کرد: در 19 بهمن مراسمی با حضور داماد شیخ زکزاکی و نیجریه ای ها و در 20 بهمن نیز با حضور خانواده هایی از یمن برگزار می شود.

 

مدیر فرهنگسرای زیارت از برگزاری مراسم چهلم شیخ نمر همزمان با 21 بهمن در این فرهنگسرا خبر داد و گفت: این روز سالگرد انقلاب بحرین نیز هست که با ارتباط زنده از بحرین و حضور خانواده های آزادگان مشهدی در این شب مراسمی برگزار می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: در 22 بهمن نیز برنامه ای با حضور مجاوران هند و پاکستان در این فرهنگسرا برگزار می شود./1310/302/ب1

ارسال نظرات