۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۱
کد خبر: ۳۱۴۳۸۳
استاد حوزه علیمه قم مطرح کرد؛

هدف تمام فیلم های هالیوودی رواج ابتذال و حذف کانون خانواده است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه قم با بیان این که هالیوود به دنبال ترویج آرمان شهر جنسی است، گفت: ابتذال، همنجس گرایی و حذف کانون خانواده از مهم ترین اهداف تمام فیلم های هالیوودی است.
هاليوود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا،  حجت الاسلام سید مجتبی سید سلیمانی، استاد حوزه علمیه قم، بعد از ظهر امروز در جامعة الزهرا در جمع طلاب خواهر با اشاه به این که در اندیشه های مسیحی و یهودی به زن به عنوان یک جنس دسته دوم نگریسته می شود که از پهلوی چپ مرد آفریده شده است، گفت: در اندیشه های این دو دین ترحیف شده زن عامال فریب انسان است و رستگاری در کنار زن غیر ممکن بوده و زن موجودی خطاب می شود که خود شیطان است و این اندیشه نه تنها در قرون وسطا بلکه در عصر رنسانس هم خود را به شکل دیگری و در قالب انقلاب جنسی و صنعتی نشان داد.

 

وی افزود: هر چند در غرب برای زنان این تصور تقویت شده است که رنسانس و انقلاب صنعتی موجب آزادی و دست یافتن زن به حقوقش شد ولی باید گفت این انقلاب به شکلی دیگر زنان را به بردگی کشید و آن بردگی جنسی و اقتصادی بود و در عوض استفاده از تمام سرمایه وجودی زن طبقه سرمایه دار حاضر شدند تنها بخش اندکی از سود فراوانی که نصیبشان می شود را در اختیار زنان قرار دهد.

 

استاد حوزه علمیه قم ادامه داد: متأسفانه اگر یک نگاه غیر دقیق هم به دستمزدهای زنان و مردان در هالیوود داشته باشید متوجه می شودید که دستمزد زنان بازیگر همواره بسیار اندک بوده و بیشترین بهره کشی جنسی و جسمی از آنان صورت گرفته است.


حجت الاسلام سید سلیمانی اظهار کرد:گذشته از واقعیت های هالیوود باید گفت که در فیلم های هالیوودی هم در راستای افزایش سود و منفعت صهیونیست های صاحب این صنعت به زنان به چشم بردگان جنسی، مشتری و افرادی نگریسته می شود که هم می توان از آنها پول درآورد و هم می توان با آنها مصرف گرایی را در جامعه ترویج کرد و کالاهای مختلف را به آنها فروخت.


وی با بیان این که سه مکتب لیبرالیسم، فمنیسم و اگوئیسم(خودبینی) زمینه آزادی جنسی و برابری زنها را ایجاد کرد، اظهار کرد: زن هالیوودی کالا، ابزار و یا مشتری است و برای رسیدن به این سه هدف از زن به عنوان مانکن برای خریدار و یا یک فرد مصرف گرا برای سرمایه سازی استفاده می کنند.

 

استاد حوزه علمیه قم گفت: کمال یک زن هالیوودی برای ابر قدرت شدن و رسیدن به لذت گرایی جنسی در حذف همسر، فرزند، خانواده، تجرد و قطع حبل های ذاتی و فطری خود (مادر و همسر بودن) است.


حجت الاسلام سید سلیمانی یادآور شد: امروزه هم هالیوود به دنبال ترویج همجنس گرایی، هم زیستی بدون ازدواج است و مهم ترین جامعه هدفش برای نهادینه کردن این فرهنگ زنان هستند.

 

در ادامه وی با نمایش قسمتی از فیلم های «تایتانیک»، «همه چیز درباره مادرم»، «تلما و لوئیز» و انیمیشن «فروزن»که زندگی زن فمنیسم و زن خانه دار را به تصویر می کشد، متذکر شد: سرانجام فیلم های فمنیستی، فروپاشی خانواده و جایگزینی همجنس گرایی به جای همسر است./968/202/ب2

ارسال نظرات