۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۰
کد خبر: ۳۱۴۳۸۵
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اردبیل:

پژواک عدالتخواهی انقلاب اسلامی در جهان طنین انداز است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با اشاره به دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی، گفت: پژواک عدالت‌خواهی و ندای عدالت‌جویی انقلاب اسلامی به عنوان گفتمان غالب و ادبیات تاثیرگذار در جهان طنین‌انداز است.
ناصر اسحاقي، مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي اردبيل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، سید ناصر اسحاقی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، عصر امروز در در جمع کارکنان شاهد و ایثارگر این اداره کل، ماهیت انقلاب اسلامی ایران را بالندگی، پویندگی و استمرار دانست و گفت: ریشه‌های انقلاب اسلامی را باید در ایستگاه‌های مستمر، پویا و دایمی جریان انقلاب تکاملی اسلام دانست که از همان زمان بعثت پیامبر اکرم (ص) شروع به رشد و بالیدن کرده است.

 

وی افزود: آموزه‌های اسلام با فطرت و سرشت انسان سر و کار دارد و امام خمینی(ره)، حکیمانه و پیامبرگونه از این فرصت و ظرفیت استفاده کرد و مردم را برای نهضت اسلامی دعوت کرد.

 

اسحاقی با اشاره به عشق، علاقه و ارتباط صمیمانه امام(ره) و امت، تصریح کرد: مردم ما با آگاهی تمام، مسیری را که مرید و مرادشان هموار کرده بوده، عاشقانه پیمودند و این انقلاب را با جان و دل صیانت کرده‌اند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با تاکید بر اینکه مسؤولیت و تعهد انقلاب اسلامی با سرنگونی رژیم شاه خاتمه نیافته است، بیان داشت: آرمان‌ها و ارزش‌های این انقلاب در لحظه لحظه زندگی ما ساری و جاری است.

 

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی در تمامی عرصه‌ها و حوزه‌ها، اظهار داشت: پژواک عدالت‌خواهی و ندای عدالت‌جویی انقلاب اسلامی به عنوان گفتمان غالب و ادبیات تاثیرگذار در جهان طنین‌انداز است و با وجود همه دشمنی‌های برخی از قدرتمندان، این انقلاب مقدمه‌ای برای حکومت جهانی اسلام با پرچم داری حضرت ولیعصر(عج) است.

 

اسحاقی تکریم و تجلیل از خانواده‌های شاهد و ایثارگران را تجلیل از همه ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی و احترام به آرمان‌های حضرت امام راحل (ره) دانست و با قدردانی از تلاش‌های ارزشمندانه خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران در خلق حماسه عظیم انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، بر تداوم این گونه برنامه‌ها تاکید کرد.

 

ولی نژاد، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اردبیل هم در ادامه این مراسم با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر، از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در راستای تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثارگران قدردانی کرد و گفت: اگر خون شهدا نبود، اکنون این جایگاه را در دنیا نداشتیم.

 

وی با بان اینکه امنیت و آسایش امروز ما مدیون خون‌فشانی‌های شهیدان است، افزود: باید قدر این امنیت، آرامش، عزت و اقتدار حاکم بر کشور را دانست و در راستای تداوم راه شهدا و ترویج آرمان‌ها و اهداف آنها در جامعه تلاش کرد./937/202/ب3

 

ارسال نظرات