۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۳
کد خبر: ۳۱۴۴۰۵
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت تأکید کرد؛

ضرورت حفظ وحدت و انسجام در شرایط پسابرجام

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه درامور حج و زیارت در نشست شورای معاونان و مدیران بعثه مقام معظم رهبری، گفت: در آستانه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری وظیفه همه حفظ وحدت و انسجام و دفاع از قانون‌مداری در جامعه است.
حجت الاسلام سيد علي قاضي عسکر

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر در نشست شورای معاونان و مدیران بعثه مقام معظم رهبری آشناکردن مردم با عظمت انقلاب اسلامی، شخصیت امام راحل(ره) و شرایط ارزشمند دوران انقلاب را از ویژگی های دهه فجر برشمرد و تاکید کرد در آستانه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی وخبرگان رهبری همه موظفند وحدت و انسجام را حفظ و از قانونمداری در جامعه دفاع کنند.

 

سرپرست حجاج ایرانی با اشاره به اینکه اظهارنظرهای اختلاف برانگیز موجب دلسردی مردم خواهد شد، اظهار داشت: هیچ ملتی در دنیا با تفرقه واختلاف به جایی نرسیده است و دفاع و پیروی از خط مشی و حرکت امام امت بهترین روش برای دلگرمی مردم است.

 

نماینده ولی فقیه تدبیر و مدیریت صحیح را راهکار حل مشکلات و رفع نقایص احتمالی توصیف کرد و گفت: در شرایط پسابرجام همه باید متحد با هم برای حل مشکلات اقدام کنند و دامن زدن به اختلافات صحیح ومنطقی نیست و از تشنج در جامعه تنها قدرت‌های شیطانی و استکباری سود خواهند برد.

 

وی افزود: در این شرایط حساس، با کمک و عنایت الهی ، همگان باید درمسیری که رهبری معظم بعنوان سکاندارکشتی انقلاب ترسیم کرده اند گام برداریم.

 

دراین نشست همچنین معاونان، مدیران و مسؤولان حوزه های توسعه مدیریت و منابع، بین الملل، فرهنگی و آموزشی، بهبود فرآیندها و فناوری اطلاعات و نظارت و بازرسی درخصوص نقاط قوت، تنگناها و میزان جذب بودجه سال 94 و برنامه ریزی و بودجه بندی صورت گرفته برای سال آینده گزارشی بیان و تصریح کردند: که در بودجه نویسی رویکرد افزایش کیفی ، خلاقیت ، نوآوری و توسعه فعالیت ها مد نظر قرار گرفته است.

 

سرپرست حجاج ایرانی در پایان این نشست لزوم تدوین وارائه هرچه سریعتر قوانین و آئین نامه های مربوط به هر معاونت را یادآور شد و به حاضران توصیه کرد: در بودجه نویسی سال آینده شرایط واقعی را در نظر گرفته و به نحوی برنامه ریزی و عمل نمایند که بودجه تحقق پیدا کند.

 

نماینده ولی فقیه با اشاره به اینکه سفر زائران به سامرا قبل از عید نوروز در برنامه کاروان های زیارتی عتبات قرار خواهد گرفت از همه قسمت های ذی ربط خواست برنامه مناسب و تدابیر لازم را در این ارتباط بیندیشند./1330/د102/ج1

 

منبع: پایگاه اطلاع رسانی حج

ارسال نظرات